۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
برخورد با شرکت های هوایی متخلف| ۸هزار اتوبوس آماده خدمت به زائران اربعین
رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

برخورد با شرکت های هوایی متخلف| ۸هزار اتوبوس آماده خدمت به زائران اربعین

رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه بالغ بر ۸ هزار اتوبوس آماده جابجایی زائران در ایام اربعین حسینی(ع) هستند، گفت: برای تسهیل تردد زائران اربعین، پایانه های مرزی از ۳به ۶پایانه افزایش پیدا کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی، در خصوص وضعیت حمل و نقل زائران به مقصد پایانه های مرزی در ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: برای تسهیل در جابه جایی زائران اربعین حسینی و سفرها به مقصد پایانه های مرزی به ۸ هزار اتوبوس ماموریت داده شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شده که پایانه های مرزی در سطح کشور تردد زائران اربعین حسینی را تسهیل کنند، تصریح کرد: ما سال گذشته ۳ پایانه مرزی داشتیم که زائران از طریق آنها به کربلا می رفتند ولی از آنجا که پیش بینی می شود تعداد زائران اربعین حسینی در سال جاری بیشتر باشد ۶ پایانه مرزی پیش بینی شده تا زائران بتوانند به کربلا بروند. برای تردد زائران در عراق نیز ستاد اربعین موضوع را دنبال می کند تا مشکلی در حمل و نقل آنها ایجاد نشود.

وی با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی بلیط اتوبوس ها با مقصد پایانه مرزی افزود: سال گذشته بلیط‌ها به دلیل بازگشت خالی اتوبوس ها دو برابر نرخ رفت از مسافران اخذ می‌شد که امسال با کاهش ۲۵ درصدی آن ۷۵ درصد بلیط برگشت اتوبوس ها از زائران حسینی دریافت می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت بلیت هواپیما در مسیر رفت و برگشت به عراق نیز ۶ میلیون تومان تعیین شده است عنوان کرد: توافق صورت گرفته و به ایرلاین ها ابلاغ شده است و سازمان هواپیمایی کشور موظف است با ایرلاین های متخلف برخورد کند.

کد خبر: ۱۷۲٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha