۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
افزایش قیمت توکن استلار در بازار| اهداف بعدی قیمت روی کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت توکن استلار در بازار| اهداف بعدی قیمت روی کدام نقاط قرار دارند؟

قیمت رمزارز استلار در در روز جمعه ۱.۰۵ درصد افزایش یافت که عمدتاً به دلیل ریزش شاخص دلار در پی گزارش نامطلوب حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در آمریکا بود.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز استلار در در روز جمعه ۱.۰۵ درصد افزایش یافت که عمدتاً به دلیل ریزش شاخص دلار در پی گزارش تاسف‌بار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در آمریکا بود. این گزارش، چشم انداز امکان افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو را تا حد زیادی تیره ساخته است.

اما بخش دیگری از دلایل مربوط به افزایش ارزش استلار در بازار رمزارزها به دلیل افزوده شده این ارز به فهرست ارزهای قبال معامله صرافی رابین هود بود که روز دوشنبه هفته گذشته خبر آن اعلام شد و از همان روز، استلار به نرمی آغاز به افزایش قیمت کرد. لذا استلار موفق شد طی هفته گذشته، در مجموع، ۳.۴۱ درصد افزایش قیمت را تجربه نماید.

از نقطه نظر تحلیل تکنیکال، حرکت قیمت در محدوده بین ۰.۱۰۰۱ دلار (کف) و ۰.۱۰۶۶ دلار (سقف) در حرکت بوده و جهت گیری بعدی قیمت به رفتار استلار در داخل این کانال بستگی دارد.

پیش بینی قیمت استلار

افزایش قیمت توکن استلار در بازار| اهداف بعدی قیمت روی کدام نقاط قرار دارند؟

استلار در حال حاضر روی علامت قیمت ۰.۱۰۰۱ حمایتی پایدار پیدا کرده که این حمایت در تاریخ های ۱۴ ژوئن، ۱۸ ژوئن و ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲ نیز آزمایش شد.

هدف بعدی گاوها روی نقطه ۰.۱۱۳۱، جایی که نقاط اوج ۱۰ و ۴ آگوست قرار دارد، خواهد بود. در صورت ادامه پیشرفت، ۰.۱۲۰۰ می تواند به عنوان هدف بعدی قیمت در جهت صعودی محسوب شود.

از سوی دیگر، رد شدن حرکت فعلی قیمت در نقطه ۰.۱۰۶۶ دلار منجر به آزمایش مجدد ۰.۱۰۰۱ خواهد شد. اگر این حمایت حفظ نشود، یک حرکت نزولی به سمت ۰.۰۸۹۱ شکل خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۷۲٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha