۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان مرکزی ۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان مرکزی ۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال است

اراک - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان مرکزی سه هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال است، گفت: تاکنون سه هزار میلیارد ریال از این تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدتقی آبایی‌هزاوه عصر شنبه در حاشیه بازدید از شرکت آذر آب اراک با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان مرکزی با وجود مشکلات اقتصادی کاهش داشته است، اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال ۹۸ در این استان ایجاد شد که ۱۵ هزار شغل آن شناسنامه‌دار است.

آبایی‌هزاوه افزود: طی سال گذشته بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در امر رونق تولید در استان مرکزی تزریق شد و شمار زیادی از بنگاه‌های اقتصادی که با مشکلات سرمایه در گردش مواجه بودند به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات روستایی یکی از اقدامات ارزشمند دولت است و به دلیل نظارت‌های چند لایه آن خطای پرداخت این تسهیلات کمتر از ۳ درصد است.

وی بیان داشت: سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان مرکزی سه هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال است که تاکنون سه هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و زمینه اشتغال بیش از چهار هزار نفر را نیز در این استان فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۷٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha