۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
توزیع ۱۴ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در ایلام
استاندار ایلام خبر داد

توزیع ۱۴ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در ایلام

ایلام - استاندار ایلام از توزیع ۱۴ میلیارد تومان برای به کمک نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در ایلام خبر داد و گفت: همه کمک ها در یک سامانه مربوط به این موضوع ثبت می شود.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست مطبوعاتی مجازی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: برای کمک به افراد نیازمند و افرادی که در زمان کرونا دچار ضرر و زیان شدند، تاکنون حدود ۱۴ میلیارد تومان توسط خیران و دستگاه های اداری کمک جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه  همه کمک ها در یک سامانه مربوط به این موضوع ثبت می شود، افزود: تا زمان رسیدن به این افق، حمایت ها و پویش ها از آسیب دیدگان و اقشار ضعیف جامعه که با کاهش یا قطع درآمد مواجه شده اند به قوت خود ادامه دارد.

استاندار ایلام عنوان کرد: مرز مهران بعد از ورود بیماری کرونا به استان بسته شده و در این ارتباط  رایزنی های لازم برای بازگشایی هرچه سریعتر مرز با طرف های عراقی انجام شده است.

سلیمانی دشتکی گفت: قرار است با رایزنی با مقامات عراقی تعداد روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران افزایش یابد و بحث تجارت در این مرز به نقطه مطلوب پیش از شیوع کرونا برسد.

وی با اشاره به وضعیت بازار و توزیع کالاهای اساسی در استان نیز گفت: مشکلی از بابت کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و طبق اعلام مسئولان صمت استان موجودی انبار شکر استان چهار هزار تن است که امروز ۳۶۰ تن آن در بازار تزریق شده است.

وی افزود: علاوه بر شکر، دو هزار تن برنج نیز در انبارهای استان موجود است و ۳۳۰ تن آن امروز و ۴۵۰ تن آن هم فردا توزیع می شود.

کد خبر: ۱۷٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha