۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۲
مصالح تولید «گلستان» و پیمانکاران بومی در اولویت نقش آفرینی پروژه های طرح ملی مسکن
در گفتگو با بازار بیان شد؛

مصالح تولید «گلستان» و پیمانکاران بومی در اولویت نقش آفرینی پروژه های طرح ملی مسکن

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بر ضرورت استفاده از محصولات بومی در طرح ملی مسکن تأکید کرد و گفت: مصالح تولید گلستان و پیمانکاران بومی در اولویت نقش آفرینی پروژه ها هستند.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن اظهارکرد: بر اساس آخرین برآوردها تاکنون ۴۵۰ هکتار از زمین‌های موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده که به زودی عملیات اجرایی ساخت این واحدها آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در مجموع شهرها و روستاهای گلستان تاکنون ۹۱ هزار و ۴۹۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد ۷۱ هزار و ۳۹۵ نفر تعیین تکلیف شده اند.

وی گفت: از مجموع افراد تعیین تکلیف شده، استعلام بیش از ۶۴ هزار نفر سبز بود و تاکنون دو هزار و ۸۱۱ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

ملک از شناسایی بیش از ۶۰ هکتار زمین در گنبدکاووس هم خبر داد و گفت: پس از طی مراحل قانونی سند این زمین‌ها به وزارت راه و شهرسازی منتقل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تاکید کرد: پیمانکاران غیربومی از سراسر کشور برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن متقاضی هستند اما تاکید ما بر استفاده از نیروهای بومی و مصالح درون استان است.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha