۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
افزایش قیمت ۴۷ درصدی لونا| آیا ترا در مسیر بازگشت قرار دارد؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت ۴۷ درصدی لونا| آیا ترا در مسیر بازگشت قرار دارد؟

قیمت رمزارز لونا طی چند روز گذشته پیشرفت خوبی داشته است. قیمت توکن لونا در حال حاضر به بالاترین سطح ۲.۲۰ دلار در روز پنجشنبه رسید که حدود ۴۷ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در ماه آگوست بود.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز لونا طی چند روز گذشته پیشرفت خوبی داشته است. قیمت توکن لونا در حال حاضر به بالاترین سطح ۲.۲۰ دلار در روز پنجشنبه رسید که حدود ۴۷ درصد بالاتر از پایین ترین سطح در ماه آگوست بود. توکن‌های وابسته دیگر مانند Terra LUNA Classic، Mirror Protocol’s MIR، Anchor Protocol’s ANC، و USTC نیز بازگشتی قوی را در بازه زمانی مشابه تجربه کردند.

قیمت «ترا لونا» یا همان لونا ۲، طی چند روز گذشته با ادامه گمانه زنی ها در خصوص بازگشت ترا و به بازار رمرزارزها رشدی محسوس داشته است. طی روزهای اخیر، ترا اعلام کرده که قرار است بر اساس مصوبه جددی خود، نسبت به اصلاح فرمول پرداخت ایردراپ به مالباختگان ورشکستگی ماه می اقدام نموده و همچنین به آن دسته از مالباختگانی که رمزارزهای ترا را روی شبکه های دیگر (به جز شبکه ترا) داشته اند نیز اقدام نماید. به نظر می رسد همین موضوع، منجر به رشد چشمگیر قیمت تمامی توکن های وابسته به ترا در بازار رمزارزها شده است.

پیش بینی قیمت لونا

افزایش قیمت ۴۷ درصدی لونا| آیا ترا در مسیر بازگشت قرار دارد؟

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت لونا طی چند روز گذشته در روند بهبود قوی قرار داشته است. با این پیشرفت ها، لونا به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در جهان ظاهر شده و در مسیر بازگشت قرار دارد.

در طول مسیر، لونا به راحتی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است و اکنون کمی پایین تر از سطح مقاومت مهم ۲.۲۱۹۰ دلار قرار دارد.

لونا همچنین یک الگوی کوچک صعودی را تشکیل داده است. بنابراین، احتمال افزایش قیمت لونا و رسیدن به مقاومت کلیدی بعدی در ۲.۵ دلار وجود دارد. حرکت بالاتر از این مقاومت باعث افزایش قیمت به سمت مقاومت مهم بعدی در ۳ دلار خواهد شد. سقوط به زیر سطح حمایت ۱.۷ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۷۲٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha