۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
بازار بورس ایران با وجود کرونا و بر خلاف جهان، جذاب و پررونق است
فعال بازار سرمایه:

بازار بورس ایران با وجود کرونا و بر خلاف جهان، جذاب و پررونق است

خزلی، فعال بازار سرمایه ایران عنوان کرد: بورس کشور در شرایط کرونا در مقایسه با بورس های دنیا بسیار پر رونق، جذاب و در تاریخی ترین زمان خود است و این در حالی است که اغلب بورس‌های جهان روندی نزولی دارند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حسین خزلی فعال بازار سرمایه با بیان اینکه در تاریخ بازارهای سرمایه شاهد بحران‌های زیادی بوده ایم، گفت: در سال های اخیر دو بحران مالی ناشی از ۱۱ سپتامبر و بحران مالی سال ۲۰۰۸ میلادی را از نزدیک تجربه کردم. همه کسانی که در آن بحران ها در بورس فعال بودند، در برابر تاریخ بازار سرمایه زودگذر هستند.

وی به بحران کرونا اشاره کرد و بیان داشت: در صورتی که انسان موفق شود این بیماری را نیز با کشف دارو، سرم و یا واکسن کنترل کند، قطعاً بحران بازار سرمایه ناشی از این ویروس نیز موقت خواهد بود هر چند این موقت ممکن است سه ماه الی یک سال به طول بیانجامد.

این فعال بازار سرمایه از لزوم برخورد منطقی و بدون واهمه اهل بازار نسبت به کرونا گفت و اظهار کرد: یک سرمایه‌گذار استراتژیک بلند مدت، که قصد دارد شرکت خود را وارد بورس کند، نباید با یک بحران دو الی سه ماه جا بزند زیرا ورود به بورس یک استراتژی ۱۰ الی ۲۰ ساله است.

وی به بازار سرمایه ایران اشاره و عنوان کرد: بورس کشور به دلایل کاملاً استثنایی در مقایسه با بورس‌های دنیا در این روزها بسیار پر رونق، جذاب و در تاریخی ترین زمان های خود از نظر گردش معاملات و رشد شاخص‌ها است و این در حالی است که اغلب بورس‌های جهان روندی نزولی دارند.

این دکترای کسب‌وکار تصریح کرد: کسانی که از پدیده‌ها و بحران‌ها بیش از اندازه نترسند و معقولانه تصمیم بگیرند، همیشه برنده هستند و قطعاً کسانی که در حوزه کسب و کار برنده شدند، در زمان هایی که دیگران ترسیدند و جا زدند، آن‌ها وارد بازار شدند و برنامه دراز مدت خود را در حوزه اقتصاد و بازار به درستی ترسیم کردند قطعاً برنده بازار خواهند بود.

کد خبر: ۱۷٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha