۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
۱۵۹ واحد اقتصادی ورشکسته در مازندران شناسایی شد
استاندار مازندران:

۱۵۹ واحد اقتصادی ورشکسته در مازندران شناسایی شد

ساری - استاندار مازندران از شناسایی ۱۵۹ واحد اقتصادی و تولیدی ورشکسته و یا درحال ورشکسته شدن در استان خبر داد و خواهان تلاش برای رونق این واحدها شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر شنبه در جلسه با نمایندگان انجمن واحدهای ورشکسته اقتصادی در سالن استانداری با بیان اینکه تاکنون ۱۵۹ واحد اقتصادی و تولیدی ورشکسته در استان شناسایی شده است، خواستار تسریع در تعیین تکلیف وضعیت پرونده های این واحدها شد.

وی تامین بودجه و نقدینگی را از مهمترین نیازهای این واحدهای اقتصادی دارای مشکل برشمرد و گفت: برای فعالیت دوباره این واحدها و رفع مشکلات باید تزریق بودجه مناسب صورت گیرد.

وی همچنین شمار واحدهای تولیدی تحت تملک بانک ها را در استان ۱۰۰ واحد تولیدی بیان کرد و گفت: سال قبل ۲۵ واحد تحت تملک بانکی خارج و به مدار تولید وارد شدند.

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال جاری و جهش تولید، حمایت از واحدهای تولیدی و اقتصادی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات را از لازمه های تحقق شعار سال بیان کرد و گفت: تولید با توجه به کسب و کار و اشتغال رونق می گیرد.

تسریع در صدور احکام واحدهای ورشکسته اقتصادی

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم انجام رفتار کریمانه با نمایندگان و واحدهای اقتصادی دارای مشکل و ورشکسته در محاکم قضایی تاکید کرد و گفت: صدور نهایی احکام واحدهای ورشکسته در استان سرعت بخشیده می شود.

وی با اشاره به اصلاح نظام کارشناسی و تعیین ضرب الاجل برای کارشناسی تصریح کرد: کارشناسان باید در مهلت مشخص شده نظر خود را درباره واحدهای اقتصادی اعلام کنند و برای کاهش اطاله زمان کارشناسی نیز پیش بینی هایی صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۷٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha