۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
آغاز توزیع بسته های غذایی بین ۳۰ هزار نیازمند در مازندران
از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام انجام شد؛

آغاز توزیع بسته های غذایی بین ۳۰ هزار نیازمند در مازندران

ساری - مرحله اول توزیع اقلام و بسته های غذایی بین ۳۰ هزار نیازمند مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران ظهر شنبه در حاشیه اجرای طرح توزیع بسته های غذایی در ساری با بیان اینکه ۳۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع می شود، افزود: در این راستا سامانه احسان و همدلی راه اندازی شده است.

وی افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده، اقلام غذایی توزیع می شود و ۳۰ هزار نفر در استان از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه یک میلیون بسته مواد غذایی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور بین نیازمندان توزیع می شود، سهم استان مازندران را ۳۰ هزار بسته اعلام کرد و گفت: در مجموع ارزش بسته های غذایی سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

هادیان با عنوان اینکه ۱۰۰ گروه مردمی و جهادی در سامانه همدلی و احسان ثبت نام کردند، درباره شیوه شناسایی بیماران و نیازمندان آسیب دیده ناشی از کرونا گفت: این افراد از طریق گروه های جهادی، فرمانداری ها، خیریه ها و هیئت ها شناسایی و معرفی می شوند.

کد خبر: ۱۷٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha