۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
فروش بلیط پرواز ایران- نجف از شنبه با نرخ مصوب

فروش بلیط پرواز ایران- نجف از شنبه با نرخ مصوب

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت شرکت های هواپیمایی از ۱۵ تا ۳۰شهریوربلیط های هواپیما به مقصد نجف را با نرخ مصوب عرضه می کنند.

به گزارش بازار، حسن خوشخو درباره نرخ های مصوب بازه اربعین از ۱۵ تا ۳۰شهریورگفت :این رقم برای تهران به صورت یک طرف ۳ میلیون و رفت و برگشت ۶ میلیون تومان تعیین شده است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در خبر ۱۴ سیما درباره نرخ مصوب مسیرهای با مسافت بیشتر هم گفت : در شهرهایی مانند زاهدان، کرمان، مشهد و یزد، قیمت بلیط رفت و برگشت ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و یک طرفه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعداد صندلی های اختصاص یافته به پروازهای اربعین با نرخ مصوب هم گفت: از ۱۵ تا ۳۰ شهریور همه پروازهای ایران نجف، عملیات اربعین تعریف شده اند و قطعا همه پروازها با نرخ مصوب ارائه خواهد شد.

خوشخو به زائران توصیه کرد بلیط رفت و برگشت تهیه کنند و ترجیحا تهیه بلیط برگشت را به عراق موکول نکنند.

خوشخو همچنین گفت : طبق برنامه ریزی در بازه اربعین پرواز چارتری نداریم و برای نظارت بر این موضوع مقرر شد صرفا بلیط را خود ایرلاین ها به مسافران ارائه کنند و دراختیار آژانس ها و دفاتر قرار نگیرد.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : قطعا سازمان هواپیمایی کشوری در سامانه ثبت تخلفات و شکایات به تخلفات احتمالی رسیدگی می کند و اگر هر مجموعه ای به هر دلیلی بخواهد از مقررات سرپیچی و گرانفروشی کند وزارت راه مکلف است که مازاد پرداخت این مسافران و زوار را به آن ها برگرداند.

کد خبر: ۱۷۲٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha