۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
نکات مهم خرید آیفون تصویری

نکات مهم خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری با توجه به اینکه یکی از تجهیزات ضروری ساختمان محسوب میشود از این رو باید در خرید آن دقت زیادی به خرج داده شود تا بتوان یک درب باز کن تصویری مناسب و ایده آل را خریداری نمود.

به گزارش بازار، آیفون تصویری با توجه به اینکه یکی از تجهیزات ضروری ساختمان محسوب میشود از این رو باید در خرید آن دقت زیادی به خرج داده شود تا بتوان یک درب باز کن تصویری مناسب و ایده آل را خریداری نمود. در گذشته و در ابتدا که مدل های کمی از آیفون تصویری در بازار وجود داشت و امکانات کمی را نیز به خود اختصاص داده بودند در نتیجه انتخاب یک مدل مناسب نیز برای مشتری آسان بود اما امروزه مدل های جدیدی از درب باز کن تصویری راهی بازار شده اند که بسیاری از امکانات آن ممکن است برای برخی افراد نا آشنا باشد. فراوانی مدل ها و امکانات جدیدی که هر روزه به مدل های جدید آیفون تصویری اضافه میشوند باعث شده تا مشتری در هنگام انتخاب و خرید به یک راهنمایی و مشاوره نیاز داشته باشد که از این رو ما در این مطلب قصد داریم تا نکات مهمی که در خرید آیفون تصویری باید مد نظر داشته باشید را به شما یاد آوری کنیم تا بر اساس اطلاعاتی که دریافت میکنید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع آیفون تصویری بر اساس مانیتور

به طور کلی یک سیستم آیفون تصویری به دو بخش مانیتور داخلی و پنل آیفون تصویری تقسیم بندی میشود که اول از هر چیز باید با مدل های جدید مانیتور آیفون تصویری و امکاناتی که به این مدل های جدید افزوده شده است اشاره کنیم. یک نکته را در ابتدا و در مورد انواع آیفون تصویری موجود در بازار باید یاد آوری کنیم که کلیه مانیتورهای موجود از نمایشگری رنگی و با کلید های لمسی بهره میبرند و دیگر مانند گذشته مانیتورهای سیاه و سفید که کلید های فیزیکی بر روی خود داشتند تولید نمیشود مگر آنکه به سختی در برخی برندهای رده چندمی بازار یافت شوند. همچنین انواع آیفون تصویری که در حال حاضر و در اغلب برندها به فروش میرسند از کیفیت تصویر و صدای بسیار خوبی برخوردار هستند و به راحتی میتوان صدا و تصویر با کیفیتی را از این مانیتورها دریافت نمود. تنها امکانات مانیتورها هستند که باعث ایجاد تفاوت هایی میان آنها شده است و از لحاظ کیفیت و کارایی میتوان گفت اغلب برندها با اختلاف کمی یکسان عمل میکنند. به طور مثال آیفون تصویری تکنما به مراتب از لحاظ کیفیت و کارایی در رده بالایی قرار میگیرد و توانسته رضایت تمامی مشتریان را جلب کند.

انواع مانیتور آیفون تصویری

از انواع مانیتور آیفون تصویری موجود باید به دو مدل پرطرفدار آن اشاره کنیم که مانیتورهای با قابلیت ارتباط داخلی و مانیتورهای حافظه خور هستند. آیفون تصویری حافظه خور و یا آیفون تصویری حافظه دار در واقع مانیتورهایی هستند که امکان ثبت و ذخیره عکس و فیلم را به صورت دستی و اتوماتیک بر روی حافظه جانبی یا مموری کارت فراهم میکنند. چند سالی است که این قابلیت به انواع مانیتور آیفون تصویری افزوده شده است و شما میتوانید با فشردن یک کلید که بر روی مانیتور تعبیه شده است به راحتی تصاویری که از پنل بیرونی دریافت میشوند را بر روی کارت حافظه ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید این تصاویر را مشاهده و بازبینی کنید. البته توجه داشته باشید که آیفون تصویری حافظه دار یا آیفون تصویری حافظه خور باید با پنل بیرونی سازگاری داشته باشید و از یک برند باشند که اطمینان نسبت به این موضوع را باید از فروشنده حاصل کنید. انواع آیفون تصویری که در مدل های حافظه دار و حافظه خور و یا حتی مانیتورهای ساده که در بازار به فروش میرسند اغلب تنها با پنل های ساخت همان برند تناسب و سازگاری دارند و بسیار به ندرت میتوان مانیتوری را یافت که بتواند با پنل هایی که در برندهای دیگر تولید میشوند سازگاری برقرار کند. نوع دیگری از مانیتور آیفون تصویری وجود دارد که به آن آیفون تصویری ارتباط داخلی میگویند. آیفون تصویری ارتباط داخلی نیز طرفداران زیادی دارد و همانطور که از نامش پیداست برای ارتباط با واحد های دیگر و یا واحد نگهبانی کاربرد دارد. شما با فشردن کلید و یا چند کلید مخصوصی که بر روی آیفون تصویری ارتباط داخلی وجود دارد به راحتی میتوانید با دیگر واحدهایی که در ساختمان هستند ارتباط برقرار کنید و نیازی به ارتباط تلفنی نخواهید داشت. مانیتورهایی نیز وجود دارند که هر دو قابلیت ارتباط داخلی و حافظه خور را در خود دارند که اگر هر دو قابلیت برای شما مهم است پس بهتر است این مدل ها را خریداری کنید.

نکات مهم خرید آیفون تصویری

انواع مانیتور آیفون تصویری بر اساس امکانات

انواع مانیتور آیفون تصویری علاوه بر دو قابلیت یاد شده در بالا به امکانات متعددی نیز مجهز شده اند که همین امکانات نیز تفاوت قیمت را برای آنها ایجاد کرده است. نمیتوان به امکانات مشخصی اشاره نمود و هر مدل آیفون تصویری از امکانات یکسان با دیگر مانیتورها و یا امکانات مختص خود بهره میبرد که در هنگام خرید باید مشخصات کلی را مشاهده و اطلاعاتی را به دست آورید. اما از امکانات انواع آیفون تصویری میتوان به قابلیت انتقال زنگ به واحد دیگر، بی صدا کردن زنگ واحد، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به پنل یا دوربین دوم، تنظیم ملودی و یا صدای زنگ دستگاه و عیب یاب هوشمند اشاره نمود که مدل های مختلف آیفون تصویری تکنما نیز از آن بهره میبرند.

انواع پنل آیفون تصویری

همانطور که مانیتورهای آیفون تصویری با یکدیگر تفاوت هایی دارند، پنل های آیفون تصویری نیز در مدل های جدید تفاوت هایی با هم دارند که به آنها خواهیم پرداخت. از انواع پنل آیفون تصویری که متناسب با تعداد واحد های ساختمان انتخاب و خریداری میشود باید به پنل نامبرینگ آیفون تصویری و پنل کدینگ آیفون تصویری اشاره کنیم. پنل نامبرینگ آیفون تصویری از پنل هایی است که در ساختمان های با کمتر از ۱۰ واحد نصب میشود و کلید ها و یا همان زنگ هایی را بر روی خود دارد که هر کلید مختص یک واحد است و با فشردن آن به واحد مد نظر متصل خواهید شد. پنل کدینگ آیفون تصویری نیز برای ساختمان های با بیش از ۱۰ واحد و سازه هایی که تعداد واحدهای زیادی دارند کاربرد دارد و از به کارگیری چندین پنل نامبرینگ گه جلوه بدی را نیز بوجود می آورد جلوگیری میکند. پنل کدینگ آیفون تصویری به طور کلی از ۹ کلید که اعداد ۰ تا ۹ را بر روی خود دارند تشکیل شده است و شما میتوانید این کلیدها را به صورت ترکیبی برای اتصال به واحد های ۹ به بعد مورد استفاده قرار دهید. به طور مثال اگر میخواهید زنگ واحد شماره ۲۰ را بفشارید باید ابتدا ۲ و سپس صفر را فشرده تا زنگ آن واحد به صدا در آید. انواع پنل آیفون تصویری با کلید های فیزیکی و یا لمسی طراحی و تولید میشوند که البته اغلب کلیدهای فیزیکی دارند.

انواع پنل آیفون تصویری بر اساس امکانات

انواع پنل آیفون تصویری از لحاظ امکانات نیز با یکدیگر متفاوت هستند و برخی از پنل ها ساده و برخی دیگر امکاناتی را به خود اختصاص داده اند. البته امکانات پنل آیفون تصویری مانند مانیتورها چندان متنوع نیست و به امکانات کمی مجهز شده اند. از جمله امکانات انواع پنل آیفون تصویری میتوان به باز کردن درب ورودی ساختمان با کارت و یا پسورد اشاره نمود. شما از طریق کارت هوشمند، تگ درب باز کن و یا پسوردی که در اختیار دارید میتوانید به راحتی درب ورودی ساختمان را برای خود و یا دیگران باز کنید. این ویژگی پنل آیفون تصویری سبب میشود تا امنیت سازه افزایش یابد و از سویی در صورتی که کلید به همراه نداشتید به راحتی بتوانید درب ورودی ساختمان را با کارت یا پسورد باز کنید.

برای خرید آیفون تصویری به برند توجه داشته باشید

با امکانات و ویژگی های آیفون تصویری به خوبی آشنا شدید اما در صورتی که قصد خرید آیفون تصویری را دارید تنها در نظر گرفتن امکانات و مدل های مختلف آن کافی نیست و باید به برند آن نیز دقت داشته باشید و با بررسی هایی که انجام میدهید بهترین برند را انتخاب و خریداری کنید. اگر تجربه خرید آیفون تصویری را داشته باشید حتما به این موضوع پی برده اید که برندهای زیادی از آن برای خرید در بازار وجود دارند. برای خرید آیفون تصویری برندهای خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که برخی از این برندها ایرانی و برخی دیگر خارجی هستند که همواره این موضوع ذهن خریدار را درگیر میکند که آیا برند ایرانی خریداری کند یا خارجی. برای خرید آیفون تصویری نیازی نیست تا برندهای خارجی گران قیمت را خریداری کنید بلکه برندهای ایرانی نیز میتوانند انتخاب خوبی باشند و جالب است بدانید کیفیت و عملکرد بسیار خوب حتی بهتر از برخی برندهای خارجی دارند.

نکات مهم خرید آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری به شدت تحت تاثیر برند آن است و برندهای خارجی در این میان از قیمت بالاتری برخوردار هستند. مدل های جدید از عوامل دیگر محسوب میشود که بر روی قیمت آیفون تصویری تاثیرگذار است و هر محصولی که جدید وارد بازار میشود از قیمت بیشتری برخوردار است. امکانات نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آیفون تصویری است و دستگاهی که امکانات بیشتری دارد گران تر نیز هست. برای خرید آیفون تصویری با بهترین قیمت پیشنهاد میکنیم تا به فروشگاه تکنما شاپ یکی از فروشگاه های تخصصی عرضه آیفون تصویری در کشور با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت مراجعه کنید و به روش های حضوری و غیر حضوری و با مشاوره رایگان خرید خود را انجام دهید.

https://taknamashop.com/

کد خبر: ۱۷۲٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha