۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
رشد ۱۰۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر گلستان| ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان خبرداد؛

رشد ۱۰۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر گلستان| ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد

گرگان- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان از رشد ۱۰۰ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر استان طی یک سال اخیر خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمصطفی صالحی ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: طی یک سال گذشته ۳۸ هزار و ۵۷۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال به متقاضیان در گلستان توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان افزود: از این میزان، هزار و ۷۹۷ فقره مربوط به تسهیلات ازدواج بوده که هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال پرداخت شده است همچنین در بخش فرزندآوری ۲۸۳ متقاضی، مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال دریافت کردند.

وی بیان کرد: در سرفصل تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی ۹ هزار و ۸۳۹ فقره تسهیلات به مبلغ شش هزار ۳۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده و همچنین هزار و ۹۹۱ فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ بیش از ۶۰۷ میلیارد ریال به حساب متقاضیان واریز شده است.

طبق گفته صالحی سایر وام در بخش های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بنیاد مسکن و غیره بوده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۷ شعبه و یک باجه در گلستان داریم و در یک ساله گذشته سه شعبه مینودشت، فاضل آباد و میدان مازندران گرگان افتتاح شد.

وی عنوان کرد: در یک سال گذشته منابع بانک گلستان از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده و رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می دهد.

صالحی بیان کرد: نسبت مصارف و منابع هم از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده و رشد ۸۴ درصدی داشته است.

طبق گفته مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر در گلستان  در چشم انداز یک ساله بانک هدف این است تا به رقم ۳۰ هزار میلیارد ریال برسیم.

وی در پایان از همه فعالان فرهنگی استان برای حضور در جشنواره ملی فرهنگی و هنری قرض الحسنه مهر ایران دعوت کرد.

گفتنی است در بخشی از موضوعات و محورهای جشنواره مواردی چون قرض الحسنه در آیینه قرآن و عترت، قرض الحسنه، ازدواج آسان و فرزندآوری، قرض الحسنه، تولید و اشتغال پایدار، قرض الحسنه، توسعه‌ علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان و دیگر عناوین آمده است.

براساس زمانبندی فراخوان جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض الحسنه مهر ایران فرصت ارسال آثار تا هفت آذرماه سال جاری بوده و مراسم اختتامیه آن هم در ۱۴ اسفند ماه همزمان با روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه با حضور چهره های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند متن فراخوان این جشنواره را در سایت بانک قرض الحسنه مهر ایران مشاهده کنند.

کد خبر: ۱۷۲٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha