۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
۶۰۰ درخواست رفع مشکلات صاحبان صنایع یزد رسیدگی شد
در سایت حامی؛

۶۰۰ درخواست رفع مشکلات صاحبان صنایع یزد رسیدگی شد

یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد به نقش دستگاه قضا در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ درخواست رفع مشکلات تولید در سایت ابتکاری «حامی» دادگستری یزد رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامعلی دهشیری صبح پنجشنبه در نشست قضات استان یزد با رئیس دستگاه قضایی کشور به میزبانی دادگستری یزد، درباره اقدامات صورت گرفته در راستای رونق تولید این استان اظهار داشت: استان یزد در حوزه های علم و فناوری و صنایع دانش‌بنیان پیشتاز و در حوزه تولید و اشتغال پیشرو است لذا این ویژگی ها عزم ما را در ستاد اقتصاد مقاومتی استان نسبت به حمایت از افسران جنگ اقتصادی یعنی تولیدگران و کارآفرینان جزم کرده است.

وی افزود: تولید و تلاش و کار و نوآوری در یزد نه رسمی و دولتی یا خصوصی بلکه موضوعی مبتنی بر عرق ملی است و با افتخار می توان گفت امروز دستگاه قضا هر جا از موانع قضایی بر سر تولید و صنعت حرفی به میان می آید در کمک به دولت مردمی در رفع موانع واحدهای تولیدی برای پشتیبانی از اقتصاد کشور حضور دارد.

رئیس کل دادگستری یزد ادامه داد: نشست های رفع موانع تولیدی در راستای حل مشکلات بنگاه های تولیدی استان همواره با تعامل دستگاه ها و نقش پر رنگ دستگاه قضایی یزد بوده و ماحصل این همگرایی این است که یزد برای چندین سال رتبه برتر امنیت سرمایه گذاری و بیشترین کاهش نرخ بیکاری را به خود اختصاص داده است.

دهشیری با بیان اینکه ۶۰۰ مورد درخواست رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سایت حامی ابتکاری دادگستری یزد ثبت و صدها شغل تثبیت شده است، گفت: با استقرار نماینده دستگاه قضا به صورت یک روز در هفته در شهرک صنعتی، دسترسی آسان برای رسیدگی مسائل تولید و رفع موانع تسهیل شده است.

وی به سایر مشکلات یزد در حوزه قضایی از جمله تبعات ناشی از مهاجرت ها و تغییر فرهنگ بومی و تلاش مردم و دستگاه قضا و دولت برای حفظ از فرهنگ اصیل مردم استان اشاره کرد و افزود: همدلی در سران قوا مهم و باعث امیدواری و آرامش جامعه و ایجاد روحیه امید و جلب اعتماد مردم است چرا که باید سرمایه های اجتماعی نخبگان و اقشار را به سمت کارآمدی نظام و جلب اعتماد سوق داد تا نقشه های شوم دشمن در جنگ ترکییبی و ایجاد شکاف و ناامیدی مردم همچون گذشته ناکام ماند.

رئیس کل دادگستری یزد تاکید کرد: هوشیاری موجب شده در شناسایی و مقابله با سوداگران مرگ موفق و از ورود چندین تن مواد به کشور مقابله شود اما آنچه در بحث ارتثقای سطح شناسایی و برخورد با انتقال مواد مخدر و سلاح و مهمات قابل ذکر است، تهیه و تامین یک دستگاه ایکس ری ویژه خودروهای سنگین از طریق ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسگاه شهید مدنی مهریز است تا ضمن احترام به حقوق شهروندان در کشف بر دقت و سرعت ضابطان بیفزاید و توفیقات در تامین نظم و امنیت حاصل شود.

کد خبر: ۱۷۲٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید.هادی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      0 1
      سلام.خدا.قوت