۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
دولت مالیات و حق بیمه اصناف را تا سه ماه ببخشد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور:

دولت مالیات و حق بیمه اصناف را تا سه ماه ببخشد

میری، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور، با تصریح بر اینکه به تعویق انداختن مالیات ها دردی از اصناف دوا نمی کند گفت: دولت مالیات و حق بیمه اصناف را تا سه ماه ببخشد.

به گزارش بازار  مرتضی میری رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور در مصاحبه با رادیو گفت و گو با اشاره به تعطیلی ۹۰ درصدی اصناف به دنبال شیوع کرونا گفت: درآمد اصناف در یک ماه اسفند خلاصه می شود که متاسفانه با شیوع کرونا دچار مشکل شدند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور با اشاره به همکاری خوب اصناف با وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: اصناف مغازه ها را تعطیل کردند و پروتکل ها را هم انجام دادند اما متاسفانه دولت هیچ حمایتی از اصناف نکرد و گویا باید دست به دامن نمایندگان مجلس شویم.

میری در رابطه با لزوم کاهش مالیات ها متناسب با کاهش فعالیت اقتصادی اصناف تصریح کرد: وقتی مالیات ما را در سال ۱۳۹۷ مثلاً ۱۰ میلیون تومان تعیین کردند امکان ندارد که کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کشور ابراز داشت: شاید اصناف منظلوم ترین قشر این جامعه باشند و خواسته زیادی هم ندارند.

میری ضمن تصریح بر اینکه به تعویق انداختن مالیات ها دردی را از اصناف دوا نمی کند، از دولتمردان درخواست کرد که به داد اصناف برسند و مالیات و حق بیمه اصناف را تا سه ماه ببخشد.

کد خبر: ۱۷٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha