۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
۷۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مهدی‌شهر و سرخه افتتاح شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۷۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مهدی‌شهر و سرخه افتتاح شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، گفت: در آخرین روز از هفته دولت، ۷۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی شامل آب رسانی و بهسازی معابر شهرک های صنعتی در مهدی‌شهر و سرخه افتتاح شد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو پروژه عمرانی با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال همزمان با آخرین روز از هفته دولت در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان به بهره برداری رسید، بیان کرد: این دو طرح عمرانی در سرخه و مهدی‌شهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی، جدول کشی و آسفالت معابر شهرک صنعتی مهدی‌شهر، با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال یکی از طرح های افتتاح شده در آخرین روز هفته دولت در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان بود، افزود: ارتقای خدمت‌رسانی به شرکت های تولیدی و تامین زیرساخت برای استقرار سرمایه‌گذاران جدید محور این طرح محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه دومین پروژه افتتاح شده امروز، منبع بتنی ۵۰۰ مترمکعبی در ناحیه صنعتی لاسجرد شهرستان سرخه بود، گفت: برای این طرح ۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و هدف آن نیز ارتقای آبرسانی به واحدهای مستقر صنعتی در این ناحیه است.

باقری با بیان اینکه شهرک صنعتی مهدی‌شهر دارای ۹۵ هکتار مساحت است، گفت: ناحیه صنعتی لاسجرد در زمینی به مساحت ۴۹ هکتار احداث شده است.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha