۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
تامین دارو و تجهیزات پزشکی نیکاراگوئه از ایران| صادرات دارو و تجهیزات پزشکی افزایش می یابد
با پیگیری گروه دارویی برکت صورت گرفت

تامین دارو و تجهیزات پزشکی نیکاراگوئه از ایران| صادرات دارو و تجهیزات پزشکی افزایش می یابد

بزرگترین تامین کننده دارو و تجهیزات پزشکی نیکاراگوئه در راستای تامین دارو و تجهیزات با گروه دارویی برکت قرارداد همکاری امضا کرد.

بازار؛ گروه صنعت: شب گذشته قرارداد رسمی همکاری گروه دارویی برکت و شرکت CRUZ AZUL، بزرگترین تامین کننده دارو و تجهیزات پزشکی سازمان تامین اجتماعی نیکاراگوئه در راستای تامین ملزومات پزشکی و دارویی این کشور از ایران به امضا رسید.

در این مراسم که مجید صالحی، سفیر ایران در کشور نیکاراگوئه و ایساک لنین براووجین، سفیر این کشور در ایران و جمعی دیگر از صاحب نظران در محل گروه دارویی برکت حضور داشتند، قرار شد کلیه نیازمندی های کشور نیکاراگوئه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی که قابلیت تامین در کشور جمهوری اسلامی ایران را دارد، از طریق گروه دارویی برکت تامین شود.

از این رو گروه دارویی برکت تامین نیازهای این کشور را ابتدا از طریق همین گروه و سپس از طریق سایر شرکت های ایرانی بر عهده گرفته است.

شایان ذکر است پیگیری همکاری میان دو کشور از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و به دنبال آن بازدید هایی هم گروه دارویی برکت با حضور اکبر برندگی مدیرعامل این گروه در تیرماه سال جاری از کشور نیکاراگوئه صورت گرفته که نتیجه این تلاش ها امضای تفاهم نامه همکاری است.

گفتنی است پیش از امضای تفاهم نامه مشترک، ایران ۲۰۰ هزار دوز واکسن کووایران برکت را به کشور نیکاراگوئه ارسال کرده است.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha