۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
قرار گرفتن زیلیکا در نقطه ای حساس| امکان ریزش قیمت بیش از افزایش است
تحلیل بازار رمز ارزها؛

قرار گرفتن زیلیکا در نقطه ای حساس| امکان ریزش قیمت بیش از افزایش است

اگر بازار کریپتو به همین شکل ناپایدار بمانند، انتظار می‌رود قیمت زیلیکا به زودی پایین‌ترین سطح قیمت ماه ژوئن را مجددا تجربه کند.

به گزارش بازار، از ژوئن ۲۰۲۲ به این سو، بیشتر اقدامات قیمت توکن زیلیکا در بازه ۰.۰۳۴-۰.۰۴۱ دلار رخ داده و هنوز نشانی از پیشرفت قیمت این رمز ارز نیست. یکی دیگر از دلایل عدم تغییر قابل توجه قیمت، عملکرد منفی قیمت بیت کوین و اتریوم در بازار است که علاوه بر زیلیکا، بر سایر آلتکوین ها نیز تاثیر منفی گذاشته است.

بازار کریپتو از ابتدای هفته نوسانات بالایی را تجربه کرده است. سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار، بار دیگر وحشت را در بین سرمایه گذاران تشدید کرده و اگرچه قیمت اکنون به بالای ۲۰ هزار دلار بازگشته، اما بازار همچنان در حالت پر ریسک قرار دارد.

اگر بازار کریپتو به همین شکل ناپایدار بمانند، انتظار می‌رود قیمت زیلیکا به زودی پایین‌ترین سطح قیمت ماه ژوئن را مجددا آزمایش کند. در زمان نگارش این گزارش، توکن ZIL با قیمت ۰.۰۳۶ دلار معامله شده و در معاملات روز چهارشنبه، قیمت ۱.۳۹ درصد افزایش یافت.

پیش بینی قیمت زیلیکا

قرار گرفتن زیلیکا در نقطه ای حساس| امکان ریزش قیمت بیش از افزایش است

تجزیه و تحلیل فنی نمودار زیلیکا نشان می دهد که قیمت از سطح ۰.۰۳۵ دلار جهش کرده است. قیمت باید خیلی زود به بالای ۰.۰۴ دلار برسد تا از عملی شدن چشم انداز نزولی جلوگیری شود. بسته شدن کندل روزانه زیر سطح ۰.۰۳۴ دلار می تواند منجر به شکل گیری سناریویی بسیار نزولی شده و لذا، گاوها باید تلاش بیشتری به کار بندند.

در بازه زمانی گسترده تر، پیش‌بینی قیمت زیلیکا همچنان نزولی است؛ چراکه این آلتکوین هنوز بالاترین سطح را در نمودار روزانه خود به ثبت نرسانده است. تنها راه جلوگیری از وقوع چشم انداز نزولی برای زیلیکا، بازپس گیری سطح ۰.۰۵ دلار است. با این حال، با توجه به وضعیت فعلی بازار، این کار آسان نخواهد بود. چنین حرکتی تنها در صورتی امکان پذیر است که بیت کوین از سطح ۲۵ هزار دلار عبور کند.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha