۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
رمزارزها ظرفیت واردات خودرو را بهتر خواهد کرد
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

رمزارزها ظرفیت واردات خودرو را بهتر خواهد کرد

سیدجواد حسینی کیا نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مبادلات تجاری از طریق رمزارزها ظرفیت واردات خودرو را بهتر خواهد کرد.

حجت السلام سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ابلاغیه واردات خودرو از طریق رمزارزها و تهدیدات این مسئله، بیان کرد: در حال حاضر یکی از بازارهایی که عده ای به طور مداوم با آن کار می کنند بازار رمز ارزهاست.

وی تاکید کرد: به واقع رمز ارزها به عنوان یک ظرفیت در مبادلات تجاری شناخته می شود و در شرایط تحریمی قابلیت ردیابی نیز ندارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مبادلات تجاری از طریق رمزارزها ظرفیت واردات خودرو را بهتر خواهد کرد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:برای افرادی که در این بخش فعالیت می کنند این ظرفیت وجود دارد لذا ما در واقع به تعبیری می کوشیم از آب کره بگیریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: افرادی ظرفیتی به نام رمز ارز را در اختیار دارند و در دنیا از این فضای رمز ارزها برای مبادلات و معاملات استفاده می شود. از سوی دیگر ما هم قصد داریم واردات خودرو داشته باشیم و ارزی هم برای این مسئله نگذاشتیم. بنابراین ما میگویم که هرکسی که این ظرفیت را دارد، اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق رمز ارز و ارز خارجی که منشا ان را بانک مرکزی اعلام می کند، به دور از مسائلی همچون پولشویی، بتواند خودرو به کشور وارد کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: استفاده از رمزارزها یک ظرفیتی است که ما می توانیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سواستفادگری و کلاهبردای در این بخش محتمل است، بیان کرد: اشخاص باید دقت لازم را در این بخش به خرج دهند و با شرکت ها و با برندهای معتبری که در واقع بتوانند استانداردهای لازم را تامین کنند وارد معامله شوند.

کد خبر: ۱۷۲٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha