۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
احتمال سقوط قیمت «وی چین» بسیار زیاد است| کاملا مراقب باشید
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال سقوط قیمت «وی چین» بسیار زیاد است| کاملا مراقب باشید

همانطور که پیش بینی می شد، قیمت رمزارز «وی چین» (VeChain) بار دیگر در مسیر روندی نزولی قرار گرفته که در صورت از دست دادن کف حمایت خود، فاجعه ای بزرگ برای این رمزارز رخ خواهد داد.

به گزارش بازار، همانطور که پیش بینی می شد، قیمت رمزارز «وی چین» (VeChain) بار دیگر در مسیر روندی نزولی قرار گرفته است. توکن VET در حال حاضر، در بازه قیمت ۰.۰۲-۰.۰۲۷ دلار معامله می شود.

پس از اظهارات جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در هفته گذشته، ارزهای دیجیتال بار دیگر در روند نزولی قرار گرفتند. اقدامات منفی قیمت بیت کوین و اتریوم طی چند هفته گذشته نیز فشار فروش را بیشتر افزایش داده است. با توجه به وخامت اوضاع اقتصاد جهانی، بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده هستند که بدترین وضعیت هنوز برای بازارهای ارز دیجیتال رخ نداده و امکان وقوع آن وجود دارد.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت VET روی ۰.۰۲۴ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۴ درصد دیگر از ارزش خود را از دست داده است. در بازه زمانی بالاتر، قیمت ۹۱.۵ درصد از بالاترین رکورد تاریخ خود یعنی آوریل ۲۰۲۱ کاهش یافته است.



پیش بینی قیمت وی چین

احتمال سقوط قیمت «وی چین» بسیار زیاد است| کاملا مراقب باشید

نگاهی به نمودار قیمت VET نشان دهنده یک انباشت نزولی در بازه زمانی روزانه است. از ژوئن ۲۰۲۲، بیشتر اقدامات قیمت این رمزارز در محدوده ۰.۰۲-۰.۰۲۷ دلار رخ داده است. از آنجایی که قیمت بار دیگر در حال کاهش است، آزمایش مجدد پایین‌ترین محدوده قیمت بسیار محتمل است.

هر گونه اصلاح قیمت به محدوده پایین‌تر از سطح ۰.۰۲ دلار، پیش‌بینی قیمت VET را بسیار نزولی می‌کند. در صورت وقوع چنین سناریوی فاجعه‌باری، خرس‌ها می‌توانند سطح ۰.۰۱۱ دلار را هدف قرار دهند که برای نوسانگیران یک کابوس خواهد بود.

تنها راه برای جلوگیری از این سناریوی نزولی این است که این رمزارز به زودی محدوده بالای ۰.۰۲۷ دلار را بازیابی کند. با این حال، با توجه به شرایط فعلی بازار، چنین وقوع سناریویی کار آسانی برای گاوها نخواهد بود.

کد خبر: ۱۷۲٬۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha