۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
ایران در جمع ۵ کشور تولید کننده دست و انگشت مصنوعی
به همت یک شرکت دانش بنیان انجام شد؛

ایران در جمع ۵ کشور تولید کننده دست و انگشت مصنوعی

تبریز- متخصصان شرکت دانش بنیان بهبود عضو ثانی با تاکید بر توان داخلی موفق شدند انگشت و دست مصنوعی الکترونیکی تولید کرده و به جمع پنج کشور دارای این فناوری و تکنولوژی راه یابند.

امیر پایدار ثانی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر گفت: تاکنون کشورهای آمریکا، ژاپن، آلمان و انگلیس صاحب این تکنولوژی بودند و اکنون متخصصان این شرکت دانش بنیان توانستند به فناوری تولید این محصول فناورانه و هایتک دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم به توان متخصصان داخلی اعتماد کرده ایم اظهارداشت: این شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر بوده و ما در حالی به این موفقیت ها دست یافته ایم که تحت تحریم هستیم ولی با این شرایط بر روی تکنیک های جدید تحقیق و پژوهش کرده و با کشورهای مختلف سازنده این محصولات صحبت می کنیم تا روند رو به رشدی داشته باشیم، متخصصان این شرکت شعار " ما می توانیم" را در راس کارهای خود قرار داده و فعالیت می کنند
پایدار ثانی ادامه داد: تولیدات این شرکت بر اساس متریال های موجود کشور بومی سازی شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است.

ایران در جمع ۵ کشور تولید کننده دست و انگشت مصنوعی

وی با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان اظهارداشت: در حال حاضر انواع انگشت مصنوعی و زیبایی دست،انواع انگشت و دست مکانیکی قابل حرکت، دست الکترونیکی با قابلیت کنترل از طریق سیگنال عصبی برای افراد قطع دست از ساعد و بازو، آرنج الکترونیکی برای قطع دست از کتف، مچ مکانیکی و الکترونیکی و پوست مصنوعی از جمله محصولاتی هستند که در این شرکت تولید می کنیم.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان بهبود عضو ثانی در ادامه از تاسیس شعبات این شرکت خبر داد و افزود: یکی از اهداف و اولویت های تعیین شده این شرکت دانش بنیان تاسیس شعبات این شرکت در کشورهای مختلف است.
وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این هدف اقدامات اولیه اغاز شده و در زمینه ساخت، طراحی ایده و محصول، هدف گذاری مالی و ... با دیگر شرکت های دانش بنیان همکاری می کنیم.

کد خبر: ۱۷۲٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha