۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
اجرای طرح ویژه نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در بازار قم
همزمان با ماه رمضان انجام می‌شود؛

اجرای طرح ویژه نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در بازار قم

قم - مدیرکل استاندارد استان قم گفت: طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان با هدف کنترل و نظارت بر عرضه محصولات استاندارد در مراکز عرضه استان توسط اداره کل استاندارد انجام می‌شود.

مجید آوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان با هدف نظارت بر عرضه محصولات مصرفی مردم در این ماه و در راستای اجرای برنامه‌های سازمان ملی استاندارد در استان قم اجرا شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم نگاه ویژه به موضوع سلامت مردم، در این طرح اقلام مورد مصرف مردم به ویژه در حوزه صنایع غذایی مورد نظارت و بازرسی دقیق کارشناسان و بازرسان این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد قم تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از عرضه محصولات غیر استاندارد در بازار و حمایت از کالاهای استاندارد و با کیفیت ایرانی است.

وی افزود: اجرای طرح ویژه کنترل بازار در ماه رمضان و در ادامه آن نظارت مستمر اداره کل استاندارد بر مراکز عرضه محصولات ایرانی در نهایت منجر به افزایش کیفیت تولیدات استاندارد و جهش تولید خواهد شد.

آوری فرد در پایان با بیان اینکه، این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت از مردم قم درخواست کرد برای مشارکت در این طرح و اطمینان از کالاهای دارای نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در صورت عدم انطباق مشخصات دریافتی، موارد تخلف را به اداره کل استاندارد استان قم اطلاع رسانی نمایند.

کد خبر: ۱۷٬۲۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha