۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
افتتاح پروژه ۵۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن همچنان منتظر انشعابات
مدیرعامل نِپا سازه مطرح کرد

افتتاح پروژه ۵۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن همچنان منتظر انشعابات

یعقوبی، مدیرعامل نِپا سازه با بیان اینکه ساخت پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز و امروز به مرحله پیشرفت ۹۹ درصدی رسیده گفت: هزینه تمام شده با آسانسور، پکیج و انشعابات ۵.۵ میلیون تومان است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: فرج الله یعقوبی در مراسم بازدید از پروژه ۴۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند با بیان اینکه این پروژه از سال ۱۴۰۰ با همکاری شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام به عنوان پیمانکار آغاز شد گفت: پروژه ۴۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن با ۶۰ هزار متر مربع بنا و ۳۱ بلوک در ابتدای سال ۱۴۰۰ آغاز شد. بر اساس برآوردهای اولیه بر اساس قیمت قیمت ساخت ۲.۷ میلیون تومان بود و با نرخ تعدیل این قیمت امروز به ۴.۵ میلیون تومان شده است.

وی ادامه داد: هزینه تمام شده واحدهای این پروژه با آسانسور، پکیج و انشعابات حدود ۵.۵ میلیون تومان است. اما آنچه که امروز شاهد آن هستیم این است که با گذشت یک سال موفق شدیم این پروژه را به ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی برسانیم. اما اگر انشعابات آن نصب می شد امروز می توانستیم به متقاضیان که تمامی آنها فرهنگیان هستند تحویل دهیم.

یعقوبی ادامه داد: هر واحد مسکونی ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات داشته است که توسط بانک مسکن تامین شده است. آورده متقاضیان نیز ۲۲۰ میلیون تومان تا ۳۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار خبرگزاری بازار که آیا مطالبه ای نیز دارید؟ گفت: پیمانکار بدون مطالبه نداریم. گله مند نیستیم و از ستاد اجرایی فرمان امام که هر وقت حساب متقاضیان خالی بود از منابع داخلی تامین کرد تا پروژه متوقف نشود.

مدیرعامل نِپا سازه از قابل سکونت شدن این واحدها حداکثر تا ۳ ماه آینده و اینکه این واحدها کاملا با نظارت سازمان نظام مهندسی احداث شده است افزود: این واحدها مشکل برق و گاز دارند که امیدواریم وزارت نیرو اقدام لازم در این رابطه را در اسرع وقت عملیاتی کند.

یعقوبی خاطر نشان کرد: برای تحویل واحدهای مسکونی باید متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند. ما مفتخر به این هستیم که علیرغم اینکه سال گذشته قطعی مداوم برق داشتیم اما کار را تعطیل نکردیم. باز هم از بانک مسکن بابت تامین مالی تشکر ویژه داریم.

کد خبر: ۱۷۱٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha