۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
آموزش وردپرس رایگان با دانشگاه وردپرس (آموزش کامل)

آموزش وردپرس رایگان با دانشگاه وردپرس (آموزش کامل)

آموزش وردپرس می تواند یکی از پول ساز ترین مباحث موجود در دنیای اینترنت باشد.

به گزارش بازار، آموزش وردپرس می تواند یکی از پول ساز ترین مباحث موجود در دنیای اینترنت باشد. در آموزش وردپرس رایگان ما قصد داریم تا در مورد وردپرس چیست و کاربرد های این ابزار با شما صحبت کنیم. به علاوه بهترین منابع برای آموزش رایگان وردپرس و آموزش کامل وردپرس را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید و مسیر یادگیری وردپرس را همین امروز برای خودتان برنامه ریزی کنید.

تعریف وردپرس چیست

قبل از اینکه منابع آموزش رایگان وردپرس را معرفی کنیم، بیایید ابتدا با معرفی وردپرس و تعریف اینکه نرم افزار WordPress چیست کار را شروع کنیم. به صورت کلی امروزه دو راه اصلی برای ایجاد یک وب سایت وجود دارد.

  • استفاده از برنامه نویسی
  • استفاده از سیستم مدیریت محتوا

سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس، جوملا، مجنتو، پرستاشاپ و غیره می توانند بهترین گزینه در جهت ساخت و طراحی وب سایت به حساب بیایند. با استفاده از آنها شما می توانید یک وب سایت کامل را طراحی کنید. وردپرس یک نرم افزار اینترنتی به حساب می آید که با نصب بر روی سرور می تواند یک وب سایت کامل را در اختیار شما قرار دهد. پروسه نصب و راه اندازی وردپرس ۵ دقیقه زمان می گیرد ولی برای آموزش کامل وردپرس نیاز به زمان بیشتری دارید. وردپرس پنل مدیریت محتوای قوی داشته و با استفاده از آن شما می توانید سایت را مدیریت کنید، محتوا تولید کنید یا اینکه یک فروشگاه اینترنتی را ایجاد نمایید.

آموزش وردپرس از کجا شروع می شود؟

Description: آموزش وردپرس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که پروسه آموزش وردپرس از کجا شروع می شود و در جهت آموزش WordPress، ما باید چه کاری را انجام دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مسیر آموزش وردپرس به شدت ساده و راحت می باشد. در ابتدا شما باید با پیش نیاز های این سیستم آشنا شوید و وب سایت خود را برای اولین بار راه اندازی کنید. در مرحله بعد شما باید سایت خود را مدیریت کنید و امکانات مورد نیازتان را در آن قرار دهید.

در مسیر آموزش کامل وردپرس باید به پاسخ این سوال ها برسید:

  • برای یادگیری وردپرس چه چیزهایی لازم است
  • مسیر راه اندازی سایت با وردپرس چیست
  • چطور محتوای سایت را مدیریت کنیم
  • چطور امکانات لازم را به سایت اضافه کنیم
  • برای شخصی سازی ظاهر سایت چکار کنیم
  • آموزش کامل وردپرس شامل چه موارد دیگری می شود

برای یادگیری وردپرس چه چیزهایی لازم است

اگر یک کامپیوتر یا لپ تاپ ساده دارید که به اینترنت متصل می شود برا یادگیری وردپرس کافی است. وردپرس نرم افزاری است که به منابع سخت افزاری خاصی نیاز ندارید و با همین چند مورد ساده می توانید کار را آغاز کنید و حتی برای آموزش کامل وردپرس نیاز به هیچ چیز پیشرفته تری ندارید.

منابع آموزش رایگان وردپرس

Description: آموزش رایگان وردپرس

از آنجایی که خود وردپرس و آموزش رایگان وردپرس محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، منابع زیادی در اختیار شما قرار گرفته است. فیلم های آموزشی مختلف، کتاب های متنوع و وب سایت های آموزش فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به آموزش رایگان وردپرس از جمله مهم ترین منابع موجود به حساب می آیند. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین منابع را مشاهده کنید.

  • کتاب های رایگان مربوط به طراحی سایت با وردپرس
  • فیلم های آموزش مربوط به طراحی سایت با وردپرس
  • سایت های آموزش ویدئویی
  • مقاله های آموزش رایگان وردپرس

کتاب های مربوط به آموزش رایگان وردپرس

کتاب های الکترونیکی WordPress زیادی با زبان انگلیسی طراحی شده اند تا شما را برای ورود به دنیای وردپرس آماده سازند. کتاب های الکترونیکی آموزش رایگان وردپرس نتایج مطلوبی را به همراه خواهند داشت. با اینکه کتاب های فارسی زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته اند ولی، شما می توانید کتاب های رایگان متنوعی را نیز تهیه کنید که البته این منابع معمولا به آموزش کامل وردپرس نمی پردازند. البته که منابع فارسی برای افراد فارسی زبان بازدهی بهتر و مناسب تری را به همراه دارند. همچنین که مقالات هم در دسته کتاب ها قرار می گیرند. اگر شما وقت کافی برای مطالعه کتاب آموزش وردپرس را ندارید، می توانید مقاله های مربوط به این مبحث را مطالعه کنید.

فیلم های آموزش مربوط به طراحی سایت با وردپرس

دومین منبع موجود برای آموزش رایگان وردپرس، فیلم های آموزشی WordPress هستند. فیلم های آموزشی به گونه ای طراحی شده اند تا بازدهی خوبی را برای همه افراد به همراه داشته باشند. برخی از وب سایت ها فیلم های آموزشی خود را به صورت کاملا رایگان تولید کرده و منتشر می نمایند. به علت زیاد بودن منابع اینترنتی، مشخص کردن و معرفی بهترین یک مسئله غیر ممکن به حساب می آید.

مقاله های آموزش رایگان وردپرس

هر مدرسی در دوره آموزش رایگان وردپرس خود، یک سری مباحث خاص WordPress را مطرح می کند. شما باید به دنبال دوره ای باشید که تجربیات مدرس را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهد. بهتر است که شما از جزوات، کتاب ها و فیلم های مختلفی برای یادگیری نحوه طراحی سایت و کار با وردپرس استفاده کنید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. اگر شما وقت کافی برای مطالعه مقالات مختلف را ندارید، می توانید از یک دوره آموزش کامل وردپرس استفاده کنید. با مشاهده دوره آموزشی شما خیلی راحت می توانید نحوه کار با وردپرس را یاد بگیرید و طراحی سایت را شروع کنید. حتی شرکت در چند دوره آموزشی می تواند تجربیات بیشتری به شما منتقل کند.

آموزش کامل وردپرس در دانشگاه وردپرس

Description: آموزش کامل وردپرس

مقاله ها، وب سایت ها و کتاب های آموزش رایگان وردپرس روش های خوبی برای یادگیری رایگان WordPress هستند. ولی هیچ منبع آموزشی رایگانی به آموزش کامل وردپرس نمی پردازد. اکثر آموزش های WordPress سطح مبتدی هستند و در بعضی موارد تا سطح متوسط می توانند راهنمای شما باشند. اما اگر بخواهید آموزش وردپرس را به صورت کامل و به زبان فارسی یاد بگیرید یک دوره بی نظیر به شما معرفی می کنیم.

دوره ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم با عنوان آموزش کامل وردپرس در دانشگاه وردپرس منتشر شده است. این پکیج آموزشی شامل آموزش کامل وردپرس به زبان فارسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است. در این پکیج چندین دوره آموزشی سطح بندی شده قرار دارد که می توانید از ۰ تا ۱۰۰ وردپرس را با این پکیج آموزش وردپرس یاد بگیرید. بخش هایی از این دوره برای مدتی است که رایگان شده اند و فرصت مناسبی برای شروع یادگیری است.

اگر می خواهید با یک آموزش کامل وردپرس به طور کامل بر طراحی سایت با وردپرس مسلط شوید همین حالا به سایت دانشگاه وردپرس مراجعه کنید.

منبع آموزش کامل وردپرس: uniwp.ir

کد خبر: ۱۷۱٬۸۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha