۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
مشکل تامین قیر در سال جاری حل شد
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

مشکل تامین قیر در سال جاری حل شد

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس با بیان اینکه در پی اصلاحیه قانون مشکل تامین قیر در سال جاری حل شده است، گفت: چند روز است که تامین قیر دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدکاظم دلخوش اباتری با اشاره به تایید لایحه اصلاحیه بند(ز) تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ درباره ساز و کار تامین مالی تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی توسط شورای نگهبان، گفت: اگرچه مجلس در تبصره ۱ مصوب کرده بود که پول تامین مواد اولیه قیر را از منابع داخلی خودش پرداخت کند اما وزارت نفت گفت؛ ما پول برای انجام ماموریت‌های خودمان هم منابع کم داریم و حال اگر بخشی از آن به تامین قیر اختصاص یابد با مشکل جدی رو به رو می‌شویم لذا مجلس این بخش را اصلاح کرد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس این اصلاحیه باید قیر باید از منابع در اختیار دولت تامین شود بنابراین برای سال جاری پول تامین VB یا همان مواد اولیه قیر و خود قیر در قانون پیش‌بینی شده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی افزود: طی جلسه هفته گذشته با وزیر نفت، وزارت نفت ۲۵ درصد از این پول جهت تامین قیر را ابلاغ کرد بنابراین مشکل تامین قیر در سال جاری حل شد و چند روز است که تامین قیر دستگاه‌ها ابلاغ شده است لذا می‌توان پروژه‌های عمرانی را در روستاها و شهرها آغاز کرد.

کد خبر: ۱۷۱٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha