۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
ماحصل «جهش تولید» اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت معیشتی خواهد بود
حسینی شاهرودی:

ماحصل «جهش تولید» اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت معیشتی خواهد بود

شاهرود - نماینده شاهرود و میامی در مجلس خواستار توجه بیشتر مسئولان دولتی به زیرساخت‌های جهش تولید و شعار سال شد و گفت: ماحصل جهش تولید اشتغال‌زایی و بهبود وضعیت معیشتی خواهد بود و از این بابات دارای اهمیت است.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بیان اینکه جهش تولید منجر به اشتغالزایی بهبود وضعیت معیشتی مردم می شود، بیان کرد: ماحصل جهش تولید اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به تولید در کشور وجود داشته باشد، افزود: اقتصاد بدون نفت را نمی‌توانیم تصور کنیم مگر در سایه تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، و لذا این امر اهمیت تبیین و تحقق شعار سال را نشان می دهد.

زیرساخت های جهش تولید تامین شود

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه زیرساخت ها و شرایط تولید باید تامین و تسهیل شود، گفت: فروش نفت، قیمت و آن و انتقال درآمد های ناشی از نفت سبب شده تا سال دشواری پیش روی ایران باشد لذا باید حداقل در راستای جهش تولید گام های اساسی برداریم تا آسیب کمتری ببینیم.

حسینی شاهرودی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام سال را «جهش تولید» نام گذاری کردند یعنی باید بپذیریم که رونق تولید کافی نبوده و نیاز است همه با هم به سمت جهش تولید گام برداریم تا اتفاقات خوب اقتصادی در کشور رخ دهد.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط تولید به تحقق شعار سال منجر می شود، تاکید کرد: اگر جهش تولید رقم بخورد می‌توانیم به فاصله گرفتن اقتصاد از نفت امیدوار باشیم.

کد خبر: ۱۷٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha