۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۰
۶۰ درصد زمین مورد نیاز مسکن روستایی گلستان تأمین شد
استاندار گلستان:

۶۰ درصد زمین مورد نیاز مسکن روستایی گلستان تأمین شد

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان گفت: بیش از ۶۰ درصد زمین مورد نیاز مسکن روستایی برای احداث ۲۸ هزار واحد در طول چهار سال تامین شده است.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: بیش از ۶۰ درصد زمین مورد نیاز مسکن روستایی گلستان برای احداث ۲۸ هزار واحد در طول چهار سال تامین شده و بر اساس جلسات مستمر پیگیر تامین زمین در مناطق شهری از محل اراضی مازاد دستگاه های اجرایی هستیم.

استاندار گلستان با بیان این که در شهر نیازمند ۸۰۰ هکتار زمین هستیم، افزود: با مدیرانی که به هر دلیل مانع از ارائه زمین مازاد شوند برخوردار جدی خواهد شد.

وی گفت: ۳۰ الی ۴۰ درصد در شهرهای کوچک و در شهر کلان گاهی تمام حقوق ماهیانه صرف اجاره بهای مسکن می شود و دولت با جدیت به دنبال تحقق اهداف نهضت ملی مسکن است.

زنگانه در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ۹۰ آب بندان غیرمجاز در بالا دست گرگانرود در حال فعالیت است که طی پاییز امسال به طور کلی جمع آوری خواهند شد.

استاندار گلستان در خصوص لایروبی خلیج گرگان هم گفت: اعتبار مصوب ۵۰۰ میلیارد تومانی برای این پروژه در نظر گرفته شده و در مرحله اول ۱۰۰ میلیارد تومان به سازمان بنادر و دریانوردی تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: در این مرحله در حال احداث چهار دایک برای دفع لای های برداشته شده با استفاده دو دستگاه کاترساکشن هستیم و بعد از لایروبی به دنبال گرفتن حقابه خلیج هستیم.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha