۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲
اجرای طرح ملی مسکن در گنبد نیازمند ۱۵۰ هکتار زمین| نهادهای اجرایی همکاری نمی کنند
در گفتگو با بازار بیان شد؛

اجرای طرح ملی مسکن در گنبد نیازمند ۱۵۰ هکتار زمین| نهادهای اجرایی همکاری نمی کنند

گرگان- پناه یزدان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس به ۱۵۰ هکتار زمین نیاز است و نهادهای اجرای برای تامین زمین همکاری ندارند.

اسدالله پناه یزدان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر ساخت ۹۶ واحد ساختمانی در منطقه بهارستان گنبدکاووس در زمینی به مساحت هفت هزارمتر با شتاب و پیشرفت خوبی در حال تکمیل شدن است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: در منطقه بهارستان هفت هکتار در اختیار داریم که واحدهای مسکونی در حال ساخت، بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: عرصه ای به مساحت دو هکتار متعلق به سازمان جهاد کشاورزی گنبد به نام راه و شهرسازی دارای سند شده اما در ادامه فرآیند شاهد آن هستیم که در تنظیم صورت جلسه تعلل می شود.

پناه یزدان بیان کرد: زمینی به مساحت ۹۰ هکتار در مسیر اسب دوانی گنبدکاووس شناسایی شده که مدیران جهاد کشاورزی با استناد به بندهای قانونی و تفسیرهای مختلف از قانون، از واگذاری آن استنکاف می کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که در گنبدکاووس نیاز به ۱۵۰ هکتار زمین است، تاکید کرد که در تأمین زمین در این شهرستان مشکل داشته و هرگونه پیشرفت در امور، نیازمند شناسایی اراضی جدید و یا معرفی عرصه های مازاد توسط دستگاه های اجرایی است.

وی همچنین در خصوص وضعیت اجرای طرح ملی مسکن در گرگان هم گفت: در سه سایت سعدآباد، آرامش و آسایش گرگان این پروژه ها با کارگزاری بنیاد مسکن و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال ساخت است.

پناه یزدان گفت: در سایت سعدآباد دو بلوک ۱۴۰ و ۸۰ واحدی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد توسط ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در حال ساخت بوده و یک پروژه ۱۸۰ واحدی هم توسط بنیاد مسکن با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد داریم.

وی ادامه داد: با کارگزاری بنیاد مسکن ۴۸۸ واحد در سایت آرامش در حال اجرا است و کلنگ ساخت هزار واحد توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع ) در هفته دولت به زمین زده شده است.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ابراهیم میرشاهی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      از اجرای طرح ملی مسکن در مینودشت پس خبری نیست؟چند ماه ک منتظر پیام بودیم برای تکمیل مدارک الانم باید تا کی وایستیم پیام واریز پول بیاد؟
    • هادی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      فکر نکنم به هیچ عنوان جهاد کشاورزی بخواد زمینی بده با اینکه خود دولتم بانیش هست . والا کاری نداره وزیر کشاورزی دستور بده تمومه و یا اینکه وزارت ورزش هم همون منطقه زمین داره ۲ تا وزیر دستور بدن تمومه همین خیلی هم سخت و پیچیده نیست .
    • همراه IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      0 0
      ای کاش زودتر این مسکن ملی بهارستان بدن از اجاره نشینی دربیان کلی منتظریم که امسال بدین وکی طبقه شو مشخص میشه قرعه کشی میشه لطفاً تو سایت اونم اعلام کنید ممنونم