۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
۲۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی پروژه ها در کهگیلویه و بویراحمد است
وزیر کشور:

۲۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی پروژه ها در کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج- وزیر کشور گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۴۷۵ داشتیم که دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان مجموعه منابع مالی این پروژه ها بود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه بازیافت شهر یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۳۱۶ پروژه افتتاح و همچنین ۱۶۵ پروژه نیز کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه به پروژه های آبرسانی به روستاها در دوره های قبل به اندازه کافی توجه نشده است، گفت: امروز، برخی از این پروژه های آبرسانی افتتاح شد و تا ماههای آینده نیز تعدادی دیگر افتتاح می شود و در بخش جاده های روستایی نیز بازدید هوایی انجام شد و برخی روستاها مسیرهای صعب العبور و سختی دارند که تردد در آنها سخت است و در این راستا نیز بهینه سازی جاده های روستایی در دستور کار بوده و در برخی روستاها انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه از یکی از کارخانه های احیا شده در کهگیلویه و بویراحمد بازدید شد که این کارخانه با احیا و بازگشت به تولید برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، گفت: همچنین پتروشیمی استان نیز تا پایان سال افتتاح نهایی می شود و در این پروژه ۳۰۰ هزار تن اتیلن تبدیل به فراورده و محصولات مختلف می شود.

وحیدی تصریح کرد: یکی از پروژه های دیگر در کهگیلویه و بویراحمد، سد چم شیر است که این سد نیز آبگیری و دو میلییارد و ۲۰۰ متر مکعب ظرفیت دارد.

وی افزود: در سفرهای استانی رئیس جمهور نیز موضوع راهها مورد توجه قرار گرفته و بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای روستاهای استان تخصیص یافته و تعریض بعضی از پلها و جاده یاسوج- اصفهان و یاسوج- شیراز موضوعی است که بسیار مورد توجه است.

وحیدی بیان داشت: در راستای تخصیص اعتبار نیز۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده سی سخت و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از مصوبات برای جاده پاتاوه – دهدشت است.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha