۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
۱۵ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده هر چه سریعتر به مالکان تحویل داده شود
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس:

۱۵ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده هر چه سریعتر به مالکان تحویل داده شود

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: تا کی باید منتظر اتمام ۱۵ هزار مسکن مهر باقی مانده باشیم، انتظار می‌رود به دست توانمند شما واحدهای باقی مانده به صاحبان آنها سپرده شود.

‌به گزارش بازار، حسن نوروزی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دولت در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: شما حذف عوارضی اول بزرگراه تهران – ساوه را امضا کردید اما همچنان شرکت سپندار اخطار ارسال می‌کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خط ۲ ریل باس تهران – پرند جزء مصوبات سفر اول، دوم، سوم و چهارم ریاست جمهوری بوده، انتظار داریم خط دوم آن را به اتمام برسانید.

نوروزی خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بحث اتمام مترو فرودگاه امام خمینی (ره) به پرند جزء مصوبات سفر شما بوده؛ انتظار داریم بعد از سالیان سال این مسئله هر چه سریعتر نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه رباط کریم و بهارستان جزایری بر روی آب ولی تشنه هستند، بیان کرد: به وزیر نیرو اخطار می‌دهم تا توجه نماید، پساب‌های تصفیه‌خانه‌های پرند، اسلامشهر، شاهدشهر و فیروزبهرام به کانال‌های آب محمدیه و نواب سرازیر شود تا کشاورزان بتوانند از آن استفاده کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چرا بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر و ثامن‌الائمه پرند اجرایی نمی‌شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: تا کی باید منتظر اتمام ۱۵ هزار مسکن مهر باقی مانده باشیم، انتظار می‌رود به دست توانمند شما واحدهای باقی مانده به صاحبان آنها سپرده شود. شنیده می‌شود قرار است از مالکان برخی از مسکن‌های مهر به عنوان مسکن ملی وجه اخذ شود، آیا این ظلم نیست که به جای ۶۰ میلیون، از مالکان ۶۰۰ میلیون دریافت کنید.

نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: از توجه استاندار تهران به شهرستان بهارستان تشکر می‌کنم و امیدواریم هر چه سریعتر شهرستان شدن پرند که جمعیت آن به یک میلیون نفر رسیده است، اجرایی شود.

کد خبر: ۱۷۱٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha