۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آران‌وبیدگل نیاز است
فرماندار آران و بیدگل:

۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آران‌وبیدگل نیاز است

اصفهان -‌ رضایی، فرماندار آران و بیدگل گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آران و بیدگل بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از مهمترین موضوعاتی است که دولت سیزدهم بر روی آن تاکید دارد، اظهار داشت: به این منظور دولت از خیرین و بخش خصوصی نیز دعوت می کند تا با همکاری دولت پروژه های نیمه تمام شهری تکمیل شود.

وی با بیان اینکه برای شهرستان آران و بیدگل بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اعتبارات لازم است، ابراز داشت: امیدواریم با تامین این اعتبار شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان آران و بیدگل باشیم.

تسهیل‌گری و رفع موانع تولید یک ضرورت مهم

فرماندار آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تسهیل‌گری و رفع موانع تولید یک ضرورت مهم و تعریف شده برای دولت سیزدهم است، تصریح کرد: به این منظور کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان آران و بیدگل تاکنون ۲۴ مصوبه داشته است تا زمینه را برای تسهیل گری تولیدکنندگان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه آران و بیدگل هیچ واحد تولیدی راکد ندارد، گفت: این نشان از ظرفیت بالای تولیدی و صنعتی این شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی یکی از مهمترین مشکلات و معضلات شهرستان آران و بیدگل را در حوزه راه دانست و افزود: با توجه به دغدغه شهروندان آران و بیدگلی سه نقطه حادثه خیز و پرترافیک این شهرستان رفع خطر شده است.

ظرفیتهای بالقوه آران و بیدگل در توسعه گردشگری و صنعت توریسم

وی با اشاره به ظرفیتهای بالقوه شهرستان آران و بیدگل در توسعه گردشگری و صنعت توریسم خاطرنشان کرد: عدم وجود زیرساخت های لازم در این شهرستان باعث شده است که نتوانیم از این پتانسیل آران و بیدگل به خوبی استفاده کنیم.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه طرح جامع گردشگری این شهرستان را به اداره کل و استانداری اصفهان پیشنهاد داده ایم، افزود: امیدواریم با تصویب و اجرای این طرح شاهد شکوفایی صنعت توریسم در منطقه آران و بیدگل باشیم.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha