۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
تعطیلی کارگاه‌های کوچک کفش در اصفهان| حمایت دولت ضروری است
رئیس اتحادیه کفاشان اصفهان مطرح کرد؛

تعطیلی کارگاه‌های کوچک کفش در اصفهان| حمایت دولت ضروری است

اصفهان- رئیس اتحادیه کفاشان اصفهان گفت: با وجود اینکه در تامین برخی از مواد اولیه کفش با مشکل مواجه هستیم ولی صنعت کفش اصفهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و باید از این صنعت حمایت شود.

اکبر زاهدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم حمایت از صنعت کفش دست دوز در اصفهان اظهار کرد: در بازار تولید و تجارت فعلی هر تولیدکننده ای فعال باشد و بتواند با تکنولوزی روز دنیا تولید و اقدام به نوآروی و نوسازی تجهیزات کند، قطع یقین موفق خواهد بود و هر تولیدکننده ای به روز نباشد و همچنان سنتی کار کند هر روز عقب مانده تر خواهد بود.

وی ادامه داد: برخی از واحدها، مشکل نقدینگی دارند و باید مشکلات‌شان حل شود و با وجود ویروس کرونا این مشکلات افزوده شده و اگر دولت حمایت های لازم را از این صنف نداشته باشد با مشکلات جدی در این زمینه روبرو خواهند شد.

صنعت کفش بیمار شده است

رئیس اتحادیه کفاشان استان اصفهان افزود: صنعت کفش بیمار شده و به علت سیاست های نادرست اقتصادی، بسیاری از کارگاه های سنتی و کارگاه های کوچک یا تعطیل یا نیمه تعطیل شده اند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در تامین برخی از مواد اولیه کفش با مشکل مواجه هستیم ولی صنعت کفش اصفهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و باید از این صنعت حمایت شود.

کفش اصفهان باید به روزهای خوب برگردد

زاهدی بیان کرد: کفش اصفهان می تواند باز دوباره به روزهای خوب خود برگردد و از مسئولان در خواست داریم تا به این امر توجه لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha