۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
تولید انواع المنت های صنعتی در لاله زار تهران

تولید انواع المنت های صنعتی در لاله زار تهران

المنت حرارتی یک سطح جامد است که گرمای تابشی ساطع می کند. این کار را با تبدیل الکتریسیته به گرما در تجهیزاتی که فضا را گرم یا خنک می کنند، انجام می دهد.

کارایی عناصر گرمایشی- صنعتی

المنت حرارتی یک سطح جامد است که گرمای تابشی ساطع می کند. این کار را با تبدیل الکتریسیته به گرما در تجهیزاتی که فضا را گرم یا خنک می کنند، انجام می دهد. بدین صورت که می توانند روی سطح نصب شوند، تعبیه شوند یا در هوا معلق شوند. برخی از عناصر گرمایشی، برق را از طریق سیم های فلزی در معرض هوا یا تعبیه شده عبور می دهند.

با عبور جریان الکتریسیته از این سیم ها، گرم می شوند تا گرمای تابشی تولید کنند. این عناصر گاهی اوقات عناصر گرمایش القایی نیز نامیده می شوند. گرمایش القایی انتقال برق از طریق سیم پیچ های فلزی است. عناصر گرمایش دمای ثابت را در داخل یک سازه یا اطراف یک ماشین تضمین می کنند.

همچنین صنایعی مانند پالایشگاه ها و کارخانه های شیمیایی از گرما به عنوان منبع انرژی اولیه استفاده می کنند. عناصر حرارتی صنعتی نیز نقش اساسی در حفظ و پردازش دما دارند.

عناصر گرمایشی یک راه حل همه‌کاره برای مدیریت دما یا تجهیزات داخلی است. ممکن است به عنوان یک پانل گرمایشی باشد که می تواند هر دمای دلخواه را تولید کند. این کار را به لطف میکروکنترلر و سنسورهای داخلی خود انجام می دهد.

اگر به دنبال منبع گرمایی ایده آل، پرکاربرد، مقاوم و قابل اعتماد هستید، پیشنهاد ما به شما المنت میله ای است که در اکثر صنایع، کارخانجات و حتی مصارف خانگی، از آن بهره می برند. ساختار آنها از روکش های لوله ای استیل، مس و آلومینیوم بوده و درون لوله المنت های میله ای سیم کروم نیکل فنرشده که با خاک اکسید عایق سازی شده، وجود دارد. وجود این عایق اکسیدی باعث می‌شود تا سیم های داخل المنت میله ای با لوله بیرونی اتصال جریان پیدا نکنند، فروش المنت میله ای در لاله زار تهران توسط تهران المنت با ۱۵ سال تجربه، می توانید برای استعلام قیمت به روز انواع المنت میله ای با مشاوران ما در تهران المنت تماس حاصل نمایید.

مهمترین مزایای استفاده از عناصر گرمایشی

  • قابلیت محافظت از تجهیزات حساس در برابر آسیب

گرما از تجهیزات در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار محافظت می کند. علاوه بر این، به نگه داشتن تجهیزات حساس در دمای ثابت کمک می کند. همچنین از آسیب های ناشی از رطوبت زیاد یا دمای بسیار پایین جلوگیری می کنند.

  • تجهیزات قابل اعتمادی هستند

المنت های گرمایش صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که در شرایط سخت یک تاسیسات مقاومت کنند. این عناصر می توانند دمای بالا، شرایط آب و هوایی شدید و اقدامات مکرر تجهیزات را تحمل کنند.

  • به راحتی تعویض می شوند

دلیل تعویض آسان آنها این است که هنگام تعویض عناصر گرمایشی دستگاه یا ... نیازی به تعویض سیم کشی یا سیستم لوله کشی نیست. در عوض، شما فقط باید موارد قبلی را با موارد جدید جایگزین کنید. در نتیجه، این ممکن است در زمان و هزینه شما نیز صرفه جویی کند.

  • دوستدار محیط هستند

عناصر گرمایشی هیچ بخار سمی از خود ساطع نمی کنند، بنابراین عناصر دوستدار محیط زیست محسوب می شوند. آنها همچنین کمتر اختلال ایجاد می کنند در نتیجه صدای کمتری نسبت به سایر وسایل گرمایشی تولید می کنند. یکی دیگر از ویژگی های دوستدار محیط زیست این عناصر این است که اغلب نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند.

  • دوام و ماندگاری طولانی دارند

عناصر گرمایشی بادوام هستند و می توانند برای مدت بسیار طولانی دوام بیاورند. با این حال، ابتدا مطمئن شوید که آنها را به درستی نصب کرده اید. برخی از این عناصر گرمایشی در پریزهای برق متصل به زمین نصب می شوند. در نتیجه نیازی به مراقبت از آنها نیست.

  • استفاده از آنها آسان است

استفاده از برخی عناصر گرمایش الکتریکی برای به دست آوردن دمای مناسب در زمان مناسب آسان است. آنها همچنین به راحتی نصب و حذف می شوند. برای مثال برای استفاده از بخاری برقی کافی است آن را به پریز برق وصل کرده و روشن کنید.

سازنده انواع المنت حرارتی در لاله زار تهران

تهران المنت تولید کننده انواع المنت حرارتی صنعتی با بهترین قیمت، ساخت المنت با دوام بالا، ساخت انواع المنت میله ای، تسمه ای، المنت فلنج دار، المنت فشنگی، المنت سرامیکی، کویل هیتر، المنت کوره ای، ترموستات و ترموکوپل، المنت های حرارتی در زمان کوتاهی گرمای بسیار زیادی تولید کرده و مصرف انرژی پایینی دارند. در بیشتر مواقع هیتر های حرارتی از نیکل یا کروم ساخته میشوند که در قطعات مختلف و مکان های مختلفی مانند استخرها، کوره ها، مخازن نگه داری مایعات، آبگرمکن، سماور برقی و دیگر صنایع استفاده میگردد.

سازنده انواع المنت حرارتی در لاله زار تهران

هیترهای گرمایی یک راه حل مقرون به صرفه برای فرآیندهای صنعتی مختلف هستند که به گرما نیاز دارند. چرا که آنها سطوح گرمایی قابل توجهی را با اتلاف کم تولید می کنند و می توانند به عنوان یک افزودنی برای بخاری های غوطه ور عمل کنند. بخاری های گردشی می توانند گرمای آب، نفت و گاز را تامین کنند و برای کاربردهای مختلف به راحتی نصب می شوند.

بنا به این دلایل مهم، تولید انواع المنت های صنعتی گسترده شده است و تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه در تهران و حومه فعالیت دارند.

گروه صنعتی تهران المنت

گروه صنعتی المنت تهران با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، المنت تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی است.

کاربرد المنت های ساخته شده گروه تهران المنت: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشیمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری‌ های الکتریکی و آبگرمکن ‌ها، در داروسازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و… مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha