۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
پایداری منابع در صندوق‌های بیمه‌ای از چالش های تامین اجتماعی است
مدیرعامل تامین اجتماعی:

پایداری منابع در صندوق‌های بیمه‌ای از چالش های تامین اجتماعی است

زنجان- مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: یکی از مهمترین چالش های تامین اجتماعی، موضوع پایداری منابع در صندوق‌های بیمه‌ای است.

به گزارش خبرنگار بازار، میرهاشم موسوی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح طرح بزرگ و ملی تولید محصول جدید با نام تجاری استیل‌کورد در مجتمع نخ تایر صبا زنجان، گفت: مجموعه شستا به عنوان بزرگترین بنگاه سرمایه گذاری در جهت افزایش بهره وری فعالیت‌های خودش را انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در قالب واگذاری سهام، ۸۸ هزار میلیارد تومان از ۹۰ هزار میلیارد تومان بدهی خود به تامین اجتماعی را تسویه کرده و این بدهی‌ها از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ انباشته شده بود.

مدیرعامل تامین اجتماعی با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته در پرداخت حقوق‌ها یک روز هم تعویق نداشتیم،تاکید کرد: باید با رویکردهای بنیادی، سراغ پایداری منابع برویم و یکی از راهبردهای ما، بالا بردن نرخ بهره وری دارایی‌های تامین اجتماعی است.

موسوی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی چالش‌های انباشته‌ای از سالیان گذشته دارد ،افزود: یکی از مهمترین چالش‌ها در تامین اجتماعی موضوع پایداری منابع در صندوق‌های بیمه‌ای است.

وی افزود: اموال تامین اجتماعی متعلق به محترم ترین و ضعیف‌ترین بخش جامعه یعنی بازنشستگان و بیمه شدگان است و در این میان صیانت از دارایی‌ها در واقع صیانت از حق الناس است.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha