۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
لازمه رسیدن به اقتصاد پرقدرت دستیابی به قله‌های بلند دانش است
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

لازمه رسیدن به اقتصاد پرقدرت دستیابی به قله‌های بلند دانش است

زنجان- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لازمه رسیدن به اقتصادی پرقدرت، پرتوان و قابل رقابت در سطح جهان دستیابی به قله‌های بلند دانش در بخش صنعت و تولید است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدهادی زاهدی وفا ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه ملی استیل کورد در مجتمع تولیدی صبای زنجان، بر لزوم ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و با ثبات در کشور تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار منوط به این است که اشتغال در گرو تولید باشد.

وی ابراز داشت: با پیگیری و نظارت مسئولان استان کارهای بزرگی به انجام رسیده است و کارگران و مهندسان در تولید و اشتغال بسیار نقش دارند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه رصدی ایجاد شده که آمارهای ارایه شده از استان‌ها، پایش شود، گفت: در حوزه تولید کارهای بسیاری انجام شده اما راه طی نشده نیز زیاد است.

زاهدی وفا با بیان اینکه اگر از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم رشد اقتصاد را می‌توانیم به درصد تعیین شده در بودجه برسانیم، تاکید کرد: باید از هر گونه حمایت و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش‌های بسیاری در این کشور انجام شده و باید فرصت دولت سیزدهم را غنیمت بدانیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: لازمه رسیدن به اقتصادی پرقدرت، پرتوان و قابل رقابت در سطح جهان دستیابی به قله‌های بلند دانش در بخش صنعت و تولید است.

زاهدی وفا با بیان اینکه امسال، سال اشتغالزایی، تولید و دانش بنیان است، گفت: باید در تولیدات ضریب دانش بنیان کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۷۱٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha