۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
ایجاد ۱۸۰ هزار شغل برای بیکارشدگان در اثر شیوع کرونا
مدیرکل اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عنوان کرد

ایجاد ۱۸۰ هزار شغل برای بیکارشدگان در اثر شیوع کرونا

کهن هوش نژاد، مدیرکل اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ایجاد ۱۸۰ هزار شغل برای افرادی که در اثر شیوع کرونا شغل خود را از دست داده بودند را به عنوان یکی از برجسته ترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) معرفی کرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، روح الله کهن هوش نژاد، مدیرکل اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کلیه فعالیت های اجتماعی خود را در قالب دو بازوی اصلی یعنی بنیاد برکت و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دنبال می کند.

وی در ادامه افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جزو اولین نهادهایی بود که از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور با تمام توان خود به حوزه های مختلف از جمله حوزه فنی و علمی و اجرایی ورود کرد و دستاورد های خوبی هم داشت.

مدیرکل اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و مواسات مومنانه در روز نیمه شعبان و به کمک دو بازوی اصلی خود شروع به کار کرد.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع بالغ بر یک میلیون بسته غذایی در مناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: یکی از برجسته ترین اقدامات این ستاد، ایجاد ۱۸۰ هزار شغل برای افرادی بود که در اثر این بیماری کرونا شغل خود را از دست داده و متضرر شده بودند.

کهن " الگوی اجتماع محور " را به عنوان یکی از مدل های اشتغالزایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ه) معرفی کرد و بیان داشت: این الگوی اشتغالزایی متمرکز بر کسب و کار های خرد و مشاغل خانگی است که البته عمده این کسب و کارها صددرصد مولد بوده و حوزه هایی مانند غذا، صنایع دستی و فرش بافی را در بر می گیرد.

مدیرکل اقتصادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پایان این "مجله صبحگاهی" رادیو گفت و گو، تأمین و تولید دارو، کمک به تشخیص بیماری کرونا و درمان را به عنوان دیگر برنامه ها و اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این ایام معرفی کرد.

کد خبر: ۱۷٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha