۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
۹ پروژه گازرسانی در استان سمنان به بهره‌برداری رسید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۹ پروژه گازرسانی در استان سمنان به بهره‌برداری رسید

سمنان- حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز سمنان از بهره برداری ۹ پروژه طی هفته دولت سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها ۳۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داد شده است.

جواد حقیقت حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، از بهره برداری ۹ پروژه طی هفته دولت سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: برای این پروژه ها ۳۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داد شده و هدف از اجرای آنها ارتقای گاز رسانی به واحد های صنعتی و پروژه های ساختمانی عمومی است.

وی افزود: شش پروژه صنعتی، دو پروژه شهری و روستایی و یک پروژه ساختمانی در ایام هفته دولت در استان سمنان افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با بیان اینکه پروژه گاز رسانی به مرغداری‌های مستقر در حاشیه محور سمنان - افتر در زمره پروژه های افتتاح شده هفته دولت در استان است، گفت: در این ایام با حضور مسئولان گاز رسانی به صنایع محورهای سمنان - سرخه، سمنان - دامغان، ایوانکی انجام شد.

حقیقت حسینی با بیان اینکه گازرسانی به محدوده قلعه نوخرقان در شاهرود و فاز دو شهرک صنعتی یاتری شهرستان آرادان از دیگر طرح هایی بود که در هفته دولت افتتاح شدند، گفت: شش پروژه گازرسانی بخش صنعت است که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

وی افزود: توسعه شبکه شهری شهرستان شاهرود و گازرسانی به روستای سوداغلن در قالب پروژه های شهری و روستایی و بهره برداری از اداره گاز شهرستان میامی و پست امداد در قالب پروژه های عمرانی از دیگر طرح های قابل بهره برداری استان هستند که به بهره برداری رسیده و یا تا پایان هفته دولت افتتاح می شود.

به گزارش بازار، هم اکنون با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گاز رسانی به قلعه نو خرقان شاهرود با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال در حال افتتاح است.

کد خبر: ۱۷۱٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha