۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
ایجاد پایداری نسبی در شبکه آب آشامیدنی شهر همدان
سخنگوی صنعت آب در استان همدان اعلام کرد:

ایجاد پایداری نسبی در شبکه آب آشامیدنی شهر همدان

همدان - سخنگوی صنعت آب در استان همدان از ایجاد پایداری نسبی در شبکه آب آشامیدنی شهر همدان خبر داد.

به گزارش بازار، حمید عزیزی متواضع شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعداد تماس های صورت گرفته با مرکز ۱۲۲ به طور چشمگیری کاهش یافته و اقداماتی همچون نشت یابی، اصلاح شبکه، برگزاری مانور و تعویض شیر آلات شبکه، موجب پایداری نسبی شرایط آبرسانی در همدان شده است.

وی اظهار داشت: با مجموعه اقدامات انجام شده و ایجاد پایداری نسبی در شبکه، در بسیاری از بخش های شهر همدان مدیریت مصرف و فشار آب، متناسب با برنامه زمانبندی صورت می گیرد.

عزیزی متواضع عنوان کرد: تامین آب در همدان از طریق شبکه آبرسانی در دو ضلع شرقی و غربی شهر به ترتیب از سد اکباتان و چاه‌های دشت بهار انجام می شود که پس از تکمیل طرح آبرسانی از سد تالوار، ارتباط این دو شبکه، از طریق خط کنارگذر برقرار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خط گذرگاه فرعی (بای پس) طرح آبرسانی همدان به سرعت در حال اجرا است، افزود: عملیات اجرایی این طرح به طول ۱۶ کیلومتر از ۱۰ روز پیش آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده عملیات لوله گذاری آن به پایان برسد.

سخنگوی صنعت آب در همدان با بیان اینکه عملیات لوله گذاری این طرح در محدوده شهر جورقان در حال اجرا است، اظهار داشت: تاکنون ۱۵ کیلومتر معادل ۹۴ درصد از این خط حفاری، ۹.۵ کیلومتر از این خط لوله گذاری، ۱۴ کیلومتر لوله تامین و وارد کارگاه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گروه‌هایی از استانهای تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی اصفهان،زنجان، قزوین، سمنان، مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه و هرمزگان مشغول کمک رسانی به همکاران ما در عملیاتی آبرسانی در بخش چاه های کشاورزی هستند، عنوان کرد : تا کنون ۵۲ حلقه چاه به شبکه انتقال متصل و از این تعداد ۴۰ حلقه در حال بهره برداری است .

کد خبر: ۱۷۱٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha