۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
تکنولوژی سایت تلفن همراه در سه روستای شهرستان سقز ارتقاء یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

تکنولوژی سایت تلفن همراه در سه روستای شهرستان سقز ارتقاء یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳G در روستاهای دگاگه، تموغه و مولان آباد از توابع شهرستان سقز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اعلام اینکه تعداد زیادی از سایت های تلفن همراه دارای تکنولوژی۳G هستند، گفت: این اقدام بستر بهره مندی مشتریان از اینترنت پرسرعت تلفن همراه در روستاها را فراهم نموده است.

وی به تشریح پروژه های مخابراتی اجرا شده درسطح شهرستان سقز پرداخت و افزود: نصب و راه اندازی تجهیزات لازم برای تکنولوژی۳G در روستاهای دگاگه، تموغه و مولان آباد با سرمایه گذاری بالغ بر۳۰ میلیارد ریال از جمله این پروژه ها است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارتقا کیفیت تلفن همراه، بهبود کیفیت در ارسال پیام از طریق صدا و تصویر، افزایش سرعت در دسترسی به داده ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی را از اهداف اجرای این پروژه ها در نقاط روستایی مذکور دانست.

حکمت با بیان این مطلب که ارائه یکسان محصولات و سرویس های تلفن های همراه به مشتریان مخابراتی از اولویت های کاری و به منظور رعایت اصل مشتری مداری از استراتژی های منطقه است، عنوان کرد: مشتریان ساکن در شهرستان سقز نیز از سرویس های مخابراتی با کیفیت مطلوب بهره مند هستند.

وی گفت: با در نظر گرفتن اولویت های فنی بر اساس اهداف و معیارهای مخابراتی، پروژه های توسعه ایی چشمگیری در این شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: هم اکنون ۱۵۲سایت تلفن همراه با تکنولوژی های مختلف در شهرستان سقز نصب و راه اندازی شده است و به صورت شبانه روزی روند خدمت رسانی به مردم در این شهرستان در حوزه ارتباط مدیریت و نظارت می شود.

مدیرمخابرات منطقه کردستان تعداد مشتریان تلفن همراه اول درشهرستان سقز را ۳۳۷هزار و ۷۷۴ مشترک اعلام کرد.

کد خبر: ۱۷۱٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha