۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
گردشگری، مهم‌ترین پیشران‌های رونق اقتصادی در دوران پساکرونا
قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی عنوان کرد

گردشگری، مهم‌ترین پیشران‌های رونق اقتصادی در دوران پساکرونا

دارابی، قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی کشور گفت: گردشگری از مهم‌ترین پیشران‌های رونق اقتصادی در دوران پساکرونا است.

به‌گزارش بازار، علی دارابی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره جامعه تورگردانان با اشاره به اینکه گردشگری از مهم‌ترین پیشران‌های رونق اقتصادی در دوران پساکروناست، گفت: آنچه که امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نقش توریسم و گردشگری در دیپلماسی عمومی عصر کنونی است. گردشگری، مهم‌ترین

وی افزود: زیرساخت‌ها از جمله حمل‌ونقل، هتل‌ها و اماکن اقامتی، تسهیلات و اعتبارات بانکی، معافیت‌های مالیاتی و برداشتن چالش‌ها و موانع دست‌وپاگیر از اولویت‌های گردشگری و توریسم در ایران است و آقای ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همه مسئولان وزارتخانه برای رفع موانع و برداشتن گام‌های اساسی برای توسعه و گسترش گردشگری تلاش می‌کنند.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با قدردانی و تشکر از اعضای هیئت مدیره جامعه تورگردانان آمادگی وزارت متبوع را برای همکاری و مشارکت جدی‌تر با آنان برای توسعه گردشگری را اعلام کرد.

در این نشست موضوعاتی، چون درخواست ثبات قیمت‌ها و مبلغ ورودی موزه‌ها و آثار تاریخی برای حضور توریست‌ها در ایران، ضررهای برگزاری تورهای گردشگری در ایام کرونا، معافیت مالیاتی تورگردان‌ها، رکود تورهای سایر کشورها در زمان اربعین، ممنوعیت سفر توریستی به ایران، ضعف در ناوگان حمل ونقل و…بررسی شد.

کد خبر: ۱۷۱٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha