۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
ساخت یک هزار و ۷۳۱ واحد مسکونی شهری و طرح نهضت ملی مسکن در زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خبر داد؛

ساخت یک هزار و ۷۳۱ واحد مسکونی شهری و طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: یک هزار و ۷۳۱ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن استان در دست اجرا است.

رصا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۷۳۱ واحد مسکونی اعم از مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن استان زنجان در دست اجرا است،گفت: همچنین ۶۶۳ واحد نیز به مساحت ۹۴ هزار و ۵۹ متر مربع در دست تهیه نقشه دارد.

وی از طراحی ۶۱۲ واحد مسکونی به مساحت ۷۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در طول یک سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه مسکن شهری، ۱۴۱ واحد به مساحت یک هزار و ۷۷۵ متر مربع در دست احداث و در قالب نهضت ملی مسکن ۶۰۰ واحد به مساحت ۸۴ هزار و ۸۲۷ متر مربع به صورت بنیاد ساخت در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر در شهر زنجان به مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۲ متر مربع که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اجراء می‌شود اشاره کرد و گفت: این پروژه، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است که با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصد در حال انجام بوده است.

خواجه‌ای تاکید کرد: پروژه‌های گروه ساخت نهضت ملی مسکن در ۳ شهر (ماهشان –زرین رود – چورزق) به تعداد ۳۴ واحد در دست اجرا است.

کد خبر: ۱۷۱٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha