۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
۱۲هزار شغل در زنجان ایجاد شد/ فعال شدن ۱۴ هزار و ۳۲۳ کارگاه تولیدی
مدیرکل بیمه تامین اجتماعی زنجان:

۱۲هزار شغل در زنجان ایجاد شد/ فعال شدن ۱۴ هزار و ۳۲۳ کارگاه تولیدی

زنجان - مدیرکل بیمه تامین اجتماعی زنجان گفت: در سال گذشته با فعال شدن واحدهای تولیدی برای بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شده است.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تامین اجتماعی زنجان در راستای کمک به اشتغال اقدامات خوبی را انجام می دهد، گفت: با کمک و مساعدت تامین اجتماعی واحدهای تولیدی زیادی وارد چرخه تولید شدند. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از شش هزار نفر به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان افزوده شده است و تعداد بیمه شدگان به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر رسید. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان با بیان اینکه در سال گذشته با فعال شدن واحدهای تولیدی برای بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: در سال جاری این مهم با قوت بیشتری دنبال می شود.  

علیاری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار و ۳۲۳ کارگاه تولیدی در زنجان فعال شده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را با کار فرمایان دارد. 

وی به طرح بخشودگی جرایم اشاره کرد و گفت:  طرح بخشودگی جرایم مربوط به کارگاه های خوش حساب است و کارگاهی که از طریق بانک ها تملک می شود و کارگاه های ورشکسته، مشمول طرح بخشودگی جرایم نیستند. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان تصریح کرد: سال گذشته کارگاه تولیدی در استان تعطیل نشده و سازمان تامین اجتماعی همکاری لازم با کار فرمایان را دارد. 

علیاری افزود: در سال جهش تولید هم تامین اجتماعی استان زنجان برای فعال کردن کارگاه های تولیدی و رفع مشکلات این واحدها برنامه ریزی لازم را دارد.

کد خبر: ۱۷٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha