۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
نان در اصفهان گران نمی‌شود| ۹۵درصد نانوایی‌ها مجهز به کارتخوان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خبر داد؛

نان در اصفهان گران نمی‌شود| ۹۵درصد نانوایی‌ها مجهز به کارتخوان

اصفهان - نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: حدود ۹۵ درصد واحدهای صنفی نان پزی استان اصفهان مجهز به دستگاه های کارتخوان مخصوص نانوایی ها شده اند.

امیررضا نقش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به طرح هوشمندسازی یارانه نان در سطح کشور اظهار داشت: به منظور اجرای مطلوب این طرح کارگروه رصد و پایش وضعیت گندم به صورت مرتب و منظم در محل استانداری تشکیل می شود.

وی ابراز داشت: با توجه به برنامه تعریف شده برای این کارگروه، نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی مرتبط باید ضمن نظارت بهینه بر اجرای صحیح طرح هوشمندسازی یارانه نان حضوری فعال در جلسات این کارگروه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از نانوایی های استان اصفهان مجهز به کارتخوان های ویژه مخصوص اجرای این طرح شده اند، تصریح کرد: نصب این دستگاه مقدمه ای برای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه آرد است تا یارانه مذکور مستقیم به دست مصرف کننده که همان مردم هستند، برسد.

نظارت هوشمندانه بر تخلف واحدهای صنفی مشکوک

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در سطح استان به صورت هدفمند و هوشمند است، خاطرنشان کرد: در قالب این طرح واحدهای صنفی مشکوک به تخلف مورد نظارت هوشمندانه قرار می گیرند.

نقش با بیان اینکه لازم است صاحبان واحدهای صنفی نانوایی نرخ نامه مصوب را در معرض دید خریداران قرار دهند، خاطرنشان کرد: در صورت عدم نصب نرخ نامه توسط نانوایی ها با صاحب واحد صنفی به شدت برخورد می شود.

نان گران نمی‌شود

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح نان به هیچ عنوان گران نمی شود، خاطرنشان کرد: باید تمام مراحل عملیات کار با این دستگاه های نانوایی توسط خود فرد انجام شود تا از بروز تخلفات احتمالی گرفته شود.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha