۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
سفر هیات تجاری متشکل از ۸۷ شرکت روسی به ایران

سفر هیات تجاری متشکل از ۸۷ شرکت روسی به ایران

یک گروه تجاری از ۷۸ شرکت روسی طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ شهریور به تهران سفر خواهد کرد. متقاضیان حضور در این رویداد می‌توانند فرم ثبت‌نام را حداکثر تا روز سه شنبه ۱۵ شهریور به زبان انگلیسی ارسال کنند.

به گزارش بازار، براساس تفاهم نامه امضا شده در سپتامبر ۲۰۲۰ بین اتاق بازرگانی تهران و مرکز صادرات فدراسیون روسیه، یک گروه تجاری ۱۲۵ نفره از ۷۸ شرکت روسی برای دیدار و مذاکره با تجار و بازرگانان ایرانی سراسر کشور و برگزاری مذاکرات دوجانبه به تهران سفر خواهد کرد.

بر اساس آنچه در اطلاعیه معاونت بین‌الملل اتاق تهران منتشر شده، زمینه فعالیت اعضای این هیات حوزه‌هایی مانند صنایع غذایی و کشاورزی از جمله گوشت، ماکارونی و پاستا، آب معدنی، انواع نوشیدنی‌ها، غلات، شیرینی و شکلات، انواع روغن‌های خوراکی، آبزیان، تجهیزات و ماشین‌آلات صنایع غذایی و کشاورزی، بسته‌بندی، سلامت، دارو و تجهیزات پزشکی، مصالح ساختمانی، شیشه و بلور، صنایع چوب، قطعات خودرو، حمل‌ونقل، تجهیزات صنعتی، صنایع فلزی، سیستم‌های مخابراتی و رادیویی، حفاری و استخراج، انرژی، بازیافت، تبلیغات، بازاریابی دیجیتال و آموزش است.

معاونت امور بین‌الملل اتاق تهران در نظر دارد به منظور بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت حضور این هیات تجاری در کشورمان، با زمان‌بندی جلسات دوجانبه تجاری و تعیین وقت، فرصت گفتگو را به صورت مجزا در اختیار تجار و فعالان اقتصادی علاقمند ایرانی قرار دهد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، شرکت‌های ایرانی در هر روز تنها می‌توانند با ۵ شرکت روس و با هر کدام صرفاً به مدت ۱۵ دقیقه مذاکره کنند.

با توجه به اینکه روز چهارشنبه ۳۰ شهریور به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها اختصاص یافته است، اولویت مذاکرات و وقت‌دهی با این مجموعه‌ها خواهد بود. سایر اشخاصی که موفق به دیدار هیات مذکور در روزهای اول و دوم نشده باشند، با اولویت پایین‌تری تعیین وقت شده و امکان دیدار خواهند داشت.

متقاضیان حضور در این رویداد، می‌توانند فرم ثبت‌نام را حداکثر تا روز سه شنبه مورخ ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ فقط به زبان انگلیسی تکمیل و ارسال کنند. مهلت تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود.

کد خبر: ۱۷۱٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha