۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
کیبورد جدید گیمینگ «ریزر» مجهز به باتری داخلی قدرتمند
تازه های فناوری؛

کیبورد جدید گیمینگ «ریزر» مجهز به باتری داخلی قدرتمند

شرکت تولید تجهیزات کامپیوتر «ریزر» که از بزرگترین شرکت های فعال در این بخش محسوب می شود، به تازگی از کیبورد اپتیکال گیمینگ خود رونمایی کرده که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

به گزارش بازار، شرکت تولید تجهیزات کامپیوتر «ریزر» که از بزرگترین شرکت های فعال در این بخش محسوب می شود، به تازگی از کیبورد اپتیکال گیمینگ خود رونمایی کرده که می تواند گزینه ای جذاب اما گران قیمت برای علاقمندان به بازی های کامپیوتری محسوب شود.

بر اساس این گزارش، این کیبورد جدید گیمینگ که Deathstalker V۲ Pro نام دارد، مجهز به درگاه USB-C برای شارژ باتری داخلی خود بوده و با نسخه ۵.۰ بلوتوث به سیستم شما متصل می شود.

اما ابعاد این کیبورد مانند بسیاری دیگر از کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار بزرگ بوده و ۱۷.۲۲ اینچ طول دارد که البته با وزن ۱.۶۸ پوندی آن مطابقت دارد. جنس بدنه این کیبورد نیز پلاستیک است که با یک لایه آلومینیومی سطح روی آن پوشیده شده و جلوه زیبایی به این محصول جدید شرکت ریزر می دهد.

کیبورد جدید گیمینگ «ریزر» مجهز به باتری داخلی قدرتمند

اما ممکن است این سوال برای گیمرها پیش آید که با توجه به داخلی بودن باتری این کیبورد و مدت زمان طولانی بازی های آنها، قدرت باتری داخلی برای شارژدهی مناسب است یا خیر.

در پاسخ باید گفت که شرکت ریزر اعلام کرده که باتری به کار رفته در داخل این کیبورد حتی در صورت استفاده از بَک لایت آن، تا ۹۵ ساعت شارژدهی داشته که از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت. حتی در صورت اتمام باتری نیز می توانید مستقیما با استفاده از یک کابل USB-C آن را به لپ تاپ و کیس خود متصل نموده و همزمان به کار با کیبورد خود بپردازید.

در حال حاضر، این کیبورد با قیمت ۲۱۰ دلار در بازارهای آمریکا و اروپا به فروش می رسد که آن را به یکی از گران قیمت ترین کیبوردهای گیمینگ بازار تبدیل کرده است.

کد خبر: ۱۷۱٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha