۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
رفع تصرف ۸۰ هکتار از اراضی دولتی کاشان به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال
فرماندار ویژه کاشان خبر داد؛

رفع تصرف ۸۰ هکتار از اراضی دولتی کاشان به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال

اصفهان -‌ زارعی، فرماندار ویژه کاشان از بازگشت بیش از ۸۰ هکتار از اراضی دولتی در کاشان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این زمین ها بیش از هفت هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

محمد شریف زارعی در گفت و گو با بازار با اشاره به اینکه حفظ بیت المال مسلمین اولویت نخست هر کدام از مدیران و مسئولان کشور است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از افراد با سواستفاده از خلأهای قانونی زمین های دولتی را تصرف می کنند.

وی با بیان اینکه در طول هفت ماه گذشته بیش از ۸۰ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف شد، ابراز داشت: ارزش ریالی این زمین ها بیش از هفت هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه در طول این مدت در حوزه آب، مرمت و بازسازی ۲۵ رشته قنات انجام شده است، تصریح کرد: در طول این مدت ۴۵ مورد چاه غیرمجاز نیز پلمب شد.

وی حفظ منابع آبی و اراضی دولتی را یک موضوع مهم دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه های دولتی با هر فعالیتی که بخواهد منافع و منابع مردم را خدشه دار کند به شدت برخورد می کند.

زارعی با بیان اینکه کاشان در یک مکان جغرافیایی گرم و خشک قرار دارد، افزود: مردم باید در نگهداشت منابع آبی جدیت به خرج دهند چراکه بی توجهی به این موضوع ممکن است تبعات بسیاری برای مردم داشته باشد.

چی با اشاره به اینکه در طول هفت ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان کاشان اصلاح شد، خاطرنشان کرد: با این وجود همشهریان کاشانی نباید فراموش کنند که کاشان یکی از مناطقی است که دچار تپش آبی است و از این رو رعایت الگوی صحیح مصرف یک امر ضروری به نظر می رسد.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha