۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
تأمین اعتبار برای اجرای همه برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ملی گاز

تأمین اعتبار برای اجرای همه برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ملی گاز

مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران از تأمین اعتبار و نقدینگی مناسب برای اجرای همه تعهدهای قانونی و برنامه‌های توسعه‌ای صنعت گاز در یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدحسین حسینی با گرامیداشت هفته دولت گفت: تأمین اعتبار و نقدینگی مناسب به‌منظور اجرای همه تعهدهای قانونی و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت ملی گاز ایران شامل اجرای خطوط انتقال، ایستگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و گازرسانی به شهرها و روستاها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه در نخستین سال کاری دولت سیزدهم بود.

وی افزود: وصول مطالبات از مشترکان و واریز مبلغ ۹۵ هزار میلیارد تومان به حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها بیش از دو برابر تعهد پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، از دستاوردهای مهم شرکت ملی گاز ایران در یک سال اخیر بوده است.

مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: تحلیل، پیاده‌سازی و استقرار سیستم مالی با رویکرد برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) در سطح ستاد و همه شرکت‌های تابع و مناطق عملیاتی با هدف یکپارچه‌سازی گردش کاری و پیگیری و تحلیل عملیات شرکت‌ها که سرانجام سبب می‌شود فرآیند تصمیم‌گیری در زنجیره گاز سریع‌تر و هوشمندانه‌تر انجام شود، اقدام ارزنده دیگری است که در یک سال گذشته رقم خورده است.

حسینی یادآور شد: تحلیل، پیاده‌سازی و استقرار سیستم حسابداری بهای تمام‌شده با رویکرد هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت (ABC) با هدف مدیریت صحیح هزینه‌های تولید و دستمزد برای تدوین صحیح برنامه‌های صنعت گاز، تغییر در روابط مالی شرکت ملی گاز ایران با شرکت‌های بالادست و شرکت‌های تابع، از خرید و فروش گاز طبیعی به الگوی دریافت/ پرداخت حق‌العمل همسو با افزایش شفافیت و انضباط مالی نیز در این بازه زمانی انجام شده است.

کد خبر: ۱۷۱٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha