۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۴ نکته مهم قبل از خرید آی پی ثابت با آریاپی!

۴ نکته مهم قبل از خرید آی پی ثابت با آریاپی!

با اوج گرفتن شرایط تحریمی، بسیاری از افرادی که در زمینه کارهای بین‌المللی فعالیت می‌کردند، به منظور خنثی کردن اثر تحریم‌ها به سمت خرید آی پی ثابت روی آوردند.

به گزارش بازار، با اوج گرفتن شرایط تحریمی، بسیاری از افرادی که در زمینه کارهای بین‌المللی فعالیت می‌کردند، به منظور خنثی کردن اثر تحریم‌ها به سمت خرید آی پی ثابت روی آوردند. بسیاری از پلتفرم‌های معتبر پرداخت بین‌المللی همچون پی پال تمامی خدمات پرداخت خود را از دسترس کاربران ایرانی خارج کرده‌اند و اگر متوجه هویت ایرانی کاربری شود، اقدام به مسدودسازی حساب وی می‌کنند. این مسئله فقط به پلتفرم‌های پرداخت منحصر نشده و امروزه بسیاری از افرادی که به ترید در بازار ارزهای دیجیتال مشغول هستند نیز با چنین مشکلی مواجه هستند و صرافی‌های معتبری همچون بایننس ارائه خدمات به کاربران ایرانی ندارند و دارایی این کاربران را بلوکه می‌کنند؛ اما طبیعتا با توجه به سود قابل توجه چنین بازاری به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت و به همین دلیل است که چند وقتی است تب خرید ای پی ثابت در بین کاربران ایرانی بالا گرفته است. البته ناگفته نماند که قبل از خرید آی پی ثابت، توجه به چند نکته حائز اهمیت است تا بعدها با مشکلی روبه‌رو نشوید. ما در این گزارش به بررسی این نکات مهم خواهیم پرداخت؛ بنابراین، اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با IP ثابت و مزایای آن

آی پی ثابت به بیان ساده از این قرار است که اشتراک اینترنتی شما همواره با آی پی مشخص و ثابتی به شبکه جهانی متصل می‌گردد و در هربار اتصال به این شبکه، IP شما تغییر نمی‌کند. دلایل مختلفی برای استفاده از چنین آی پی ثابتی وجود دارد و همان طور که می‌دانید در چند سال اخیر برخی از وب‌سایت‌ها برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند. این وب‌سایت‌ها یا از سوی خود ایران برای کاربران ایرانی فیلتر می‌شوند یا خود این وب‌سایت‌ها دسترسی کاربران ایرانی را به دلیل وجود تحریم‌های مالی، محدود می‌کنند.

شاید بتوان مشکل وب‌سایت‌های دسته اول را با فیلترشکن و برنامه‌های تغییردهنده IP برطرف کرد؛ اما مشکل در جایی تشدید می‌گردد که محدودیت وب‌سایت‌های دسته دوم با کمک فیلترشکن‌ها برطرف نمی‌شود. از آنجایی که عمده مخاطبان چنین سایت‌هایی منفعت مالی در این وب‌سایت‌ها دارند، پذیرش ریسک چنین کاری برابر است با بلوکه شدن دارایی! به همین علت است که عمده مشتریان آی پی ثابت را تریدرهای بایننس، کوکوین، فارکس و بازارهای مالی خرید و فروش سهام تشکیل می‌دهند. البته ناگفته نماند که افراد دیگری همچون گیمرها، دوربین‌های مداربسته تحت وب و غیره نیز به دلیل مزایای قابل توجه IP ثابت از این آی پی کمک می‌گیرند.

نکات طلایی در خرید آی پی ثابت

طبیعتا با توجه به نیاز روز افزون کاربران ایرانی به چنین نوعی از آی پی، تعداد عرضه کنندگان IP ثابت روزبه‌روز بیشتر شده و به همین علت برای انتخاب درست یک فروشگاه و خرید آی پی ثابت از آن توجه به نکاتی لازم است که در ادامه به بررسی این نکات طلایی خواهیم پرداخت:

توجه به تعدد لوکیشن

به هنگام خرید از یک مجموعه ارائه کننده خدمات IP ثابت، حتما به تعداد لوکیشن‌های در دسترس توجه کنید. عمده مجموعه‌های معتبر همچون آریاپی، آی پی ثابت چندین کشور مختلف مانند فرانسه، مالزی، آمریکا، هلند، آلمان و غیره را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا کاربران متناسب با نیاز خود، آی پی ثابت کشوری را انتخاب و خریداری نمایند. اگر قصد ورود به بازار رمزارزها را دارید، قبل از اقدام به خرید ای پی ثابت کشوری، حتما از این مسئله اطمینان حاصل کنید که کشور مدنظر شما در لیست تحریمی صرافی‌های رمزارز نباشد. به عنوان مثال آی پی ثابت هلند در لیست تحریمی هیچ کدام از صرافی‌ها و بازارهای بزرگ مالی قرار ندارد و شاید جالب توجه باشد که بدانید به هنگام استفاده از IP ثابت هلند، با مانع احراز هویت صرافی‌های ارز دیجیتال مواجه نخواهید شد.

توجه به پهنای باند

یکی از نکات مهم دیگری که در خرید آی پی ثابت حتما باید به آن توجه کنید، توجه به حجم اینترنتی است که برای هر ماه در نظر گرفته می‌شود. اصولا عمده فروشندگان IP ثابت، محدودیت و سقفی برای حجم مصرفی در هر ماه در نظر می‌گیرند و اگر چنانچه زودتر از موعد حجم در نظر گرفته تمام شود، باید اقدام به خرید حجم اضافه کنید. البته ناگفته نماند که ارائه کنندگان خدمات آی پی قدرتمند همچون آریاپی به دلیل داشتن زیرساخت‌های پیشرفته، عموما حجم قابل توجهی را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده تا کاربران این مجموعه مشکلی از بابت حجم مصرفی و پهنای باند نداشته باشند.

داشتن قابلیت کیل سوئیچ (Kill switch)

یکی از مشکلاتی که خرید آی پی ثابت‌ ضعیف برای کاربران ایجاد می‌کند این است که به دلیل عوامل غیرمعمول اتصال شما به سرور خارجی قطع می‌شود. در این صورت آی پی اصلی شما در وبسایت مقصد ثبت می‌گردد و همین نشت آی پی کافی است تا با ثبت آی پی ایران در پلتفرمی همچون پی پال، اکانت شما از سوی پی پال مسدود شود. آریاپی به منظور جلوگیری از چنین اتفاقی، قابلیت کیل سوئیچ را برای آی پی ثابت خود در نظر گرفته است. این قابلیت سبب می‌شود تا در صورت قطع اتصال به سرور خارجی، ادامه فعالیت شما در اینترنت محدود شود و اصطلاحا نشت آی پی رخ ندهد.

توجه به سرعت اتصال

یکی از عوامل بسیار مهمی که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید، توجه به سرعت اینترنت پس از اتصال سرور است. متاسفانه یکی از عوامل نارضایتی کاربران ایرانی که از IP ثابت استفاده می‌کنند این است که فروشندگان نامعتبر این آی پی‌ها از سرورهای ضعیف استفاده می‌کنند و به دلیل جذب تعداد بالای مشتریان و عدم توانایی پاسخگویی سرورها تجربه بدی را برای کاربران ایرانی رقم می‌زنند. این در حالی است که پینگ آی پی‌های ثابت مجموعه آریاپی به دلیل استفاده از سرورهای بسیار قدرتمند، شرایط بهتری در مقایسه با سایر آی پی‌های ثابت دارد.

خرید آی پی ثابت از آریاپی

با توجه به اوج گرفتن شرایط تحریمی، کاربران ایرانی به دنبال خرید ای پی ثابت هستند تا بتوانند آثار چنین تحریم‌هایی را برطرف سازند. یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی که تمامی نکات گفته شده را کامل رعایت کرده، مجموعه آریاپی است که تمام فعالیت‌های خود را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد و به همین دلیل است که توانسته به نماد اعتماد الکترونیک دست پیدا کنید. تمامی پرداخت‌های از طریق درگاه‌های کاملا امن انجام می‌شود و تیم پشتیبانی آریاپی همواره در دسترس کاربران است تا در صورت بروز هرگونه مشکل، مشتریان را راهنمایی نماید. چنانچه قصد خرید آی پی ثابت از یک مجموعه کاملا معتبر ایرانی را دارید، حتما به https://ariapay.io سری بزنید.

کد خبر: ۱۷۰٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha