۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
توزیع ۸ هزار تن برنج و شکر در استان تهران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبر داد

توزیع ۸ هزار تن برنج و شکر در استان تهران

صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: ۸ هزار تن برنج و شکر در اختیار واحدهای عرضه کننده شهرستان‌های استان تهران برای توزیع در ماه مبارک رمضان قرار می گیرد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، یداله صادقی در خصوص توزیع اقلام ضروری در استان تهران، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته اقلام ضروری به مقدار لازم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

وی همچنین به توزیع ۸ هزار تن برنج در شهرستان های استان اشاره کرد و ادامه داد: روغن نباتی به مقدار مورد نیاز در اختیار شبکه‌های توزیع قرار گرفته است و خرما نیز به طور نامحدود با قیمت مصوب در اختیار مراکز توزیع قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: گوشت قرمز منجمد وارداتی تقریباً نامحدود و کیلویی ۴۲ هزار تومان برای مصرف کننده به همه عرضه‌کنندگان گوشت در همه شهرستان‌ها اعلام شده تا در اختیارشان قرار بگیرد.

صادقی با اشاره به موجودی مرغ منجمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت مرغ بازار متعادل است و نیاز به عرضه مرغ منجمد نیست و هر زمانی که احساس کردیم نیاز است حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

وی در پایان بیان کرد: همه این‌ها اقلامی در سطح استان تهران در حال توزیع است و شبکه‌های توزیع در استان شامل سازمان میوه و تره بار، فروشگاه زنجیره‌ای و در شهرستان‌ها علاوه بر آن نمایندگانی که به اتاق اصناف و اداره صمت به ما معرفی می‌کند این اقلام را از طریق آن‌ها و با صلاحدید فرمانداری در سطح شهرستان توزیع می‌کنیم

کد خبر: ۱۷٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha