۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
تجاری سازی شیلات با بازاریابی و تنوع گونه‌ای در تولید

تجاری سازی شیلات با بازاریابی و تنوع گونه‌ای در تولید

رئیس سازمان شیلات ایران از ارزان سازی، تجاری سازی با بازاریابی و تنوع گونه‌ای در تولید در آبزی پروری خبر داد.

به گزارش بازار، سید حسین حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در دومین روز از هفته دولت در بازدید از مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان استان گیلان گفت: در راستای مدیریت تجاری سازی شیلات، نیازمند ارزان سازی، بازاریابی، ظرفیت زیستی، تحول، جهش تولید و پایداری هستیم و با توجه به تغییرات لحظه‌ای جهان، الزام به تنوع گونه‌ای در تولید داریم.

وی افزود: به منظور تامین غذای مورد نیاز در آینده لاجرم باید توجه بیشتر و حرکت به سمت حوزه آبزیان را برگزینیم.

حسینی با بیان این که در حال حاضر تجارت آبزیان سهم پروتئین ۴۹ درصدی دارد، تصریح کرد: حیطه عملکرد این مرکز، مصداق بارز فعالیت بر پایه دانش بنیان است. یکی از آرزوهای دیرینه این بوده که حلقه‌های مفقود شده از تولید تا انتهای فرایند، از پیوستگی، اتصال و انسجام لازم برخوردار باشد و دستیابی به نتیجه مورد نظر و هدف مشخص شده را تسهیل کند.

معاون وزیر در سازمان شیلات ایران در نشست شورای اداری شیلات استان گیلان نیز گفت: آغاز بسیاری از پژوهش‌های مرتبط، فعالیت‌های عملیاتی و حرکت هوشمندانه بخش شیلات در استان گیلان بوده است و با همت تلاشگران این عرصه پیش خواهد رفت.

این مقام مسئول افزود: شعار تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی با تاکید بر بحث امنیت غذایی و خودکفایی در این بخش در سرلوحه فعالیت‌های همه جانبه تلاشگران قرار گرفته، و با بکارگیری ایده‌ها و فناوری‌های نوین محقق خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: مباحث شیلات یک صنعت گسترده‌ای را دربر می‌گیرد که با موضوعات مختلف بویژه مقوله امنیت غذایی پایدار و کیفیت محصول رابطه جدایی ناپذیر داشته، و این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با تجهیز کردن عوامل موثر در این حوزه؛ تحکیم دیدگاه مبتنی بر جهاد تبیین در پیکره سازمانی، دستیابی به اهداف پیش گفته را امکان‌پذیر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۷۰٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha