۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
۱۵ طرح اقتصادی شهرستان گچساران برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند
در گفتگو با بازار عنوان شد:

۱۵ طرح اقتصادی شهرستان گچساران برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند

یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه صنعت و معدن، ۱۵ طرح اقتصادی شهرستان گچساران برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

سالار حسین پور در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: تسهیلات اختصاص یافته در این راستا۲۲۵ میلیارد ریال بوده که از این میزان برای بخش صنعت ۲۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات سرمایه گذاران حوزه صنعت برای دریافت تسهیلات بانکی، وثیقه است، گفت:  همه ما تلاش می کنیم که با استفاده از ظرفیت و پتانسیلهای مختلف اقتصادی دراستان، تزریق منابع مالی و تسهیلات کم بهره واحدهای راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

حسین پور افزود: در حوزه صنعت، سرمایه گذاران به دنبال سرمایه در گردش هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نمی‌تواند وثیقه هایی که بانک برای پرداخت تسهیلات می‌خواهد، تهیه کنند، گفت: در این راستا کمک‌های فنی و اعتباری کم نظیری برای سرمایه گذاران در نظز گرفته شده که باید از این فرصت در راستای تولید و اشتغالزایی استفاده کرد.

حسین پور افزود: دولت اقدامات شایسته ای در راستای اشتغالزایی و حمایت از تولید کنندگان انجام داده و اعطای تسهیلات ویژه برای فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال، نیمه تمام و توسعه بخشی واحدها از جمله این اقدامات است که باید از این فرصتها در راستای توسعه اقتصادی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات برای فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال و نیمه تمام تخصیص یافته و واحدهایی که ظرفیت و توانایی بازگشت به چرخه تولید را دارند با برنامه‌ریزی مناسب مورد حمایت قرار می گیرند.

حسین پور اظهار داشت: در راستای تحقق جهش تولید باید مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی، طرحها و کارخانجات بررسی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر: ۱۷٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha